Lumihiutale Dat we 2 uur op ons eten moeten wachten π± We hebben om 18.07 besteld en het wordt om 20.10 bezorgd βΉ
[verwijderd] Dat het kennelijk nog niet gedaan is met die processierups. Laatste dag van de vakantie met fietsen toch nog voor het bijltje gegaan. En natuurlijk geen anti-allergie tablet te vinden in huis. En mijn vriend die naast me fietste, heeft niks. Waarom?!
[verwijderd] [verwijderd] ze heeft een afschuwelijk liedje genaamd brickwall. Met dat in je achterhoofd, kun je nergens meer normaal naar luisteren. Ik vind haar sowieso erg vervelend met de hele tijd βoh my Godβ. Kap ermee π€.
[verwijderd] [verwijderd] ik kan je een goede tip geven. Vooral zo houden π. Hooyo-shimbir die heksen op Netflix ken ik helaas ook. Mijn dochter heeft er twee weken niet door kunnen slapen. Uiteindelijk hebben we de scenes nagespeeld met veel humor om het minder echt te laten voelen voor haar π.
Hooyo-shimbir [verwijderd] ik ben verbaasd dat jullie kinderen dit allemaal kennen. Mijn dochter van 10 heeft 0,0 interesse in YouTube of vlogs, celebrity's enz enz π die kijkt gewoon vooral Japanse teken series over heksen op Netflix en verder niks (ja Disney films met dr zusje samen)
Sevenof9 Hooyo-shimbir onze oudste is bijna 14 en gaat nu pas een beetje meekrijgen wat iedereen kijkt. De jongste is helemaal bij en kent al die domme youtube mensen π zal dus wel gewoon aan de interesses van het kind liggen, maar wees blij zou ik zeggen!
Hooyo-shimbir [verwijderd] die zijn ook best heftig! ik stond er nog van te kijken. grappig vond ik vooral dat dochter erna allemaal japanse woorden had geleerd omdat ze telkens dezelfde woorden hoorde terug komen bij de ondertiteling. haha.
[verwijderd] Dat Nikkie van Nikkietutorials 13.000 euro verdient per Instagramfoto. 13.000! π± Ik vind die make-up van haar wel zΓ³ lelijk.. πΆ
[verwijderd] Lumihiutale ik snap ook wel dat voor dat geld ze niet weg kan komen met een oogpotloodje en mascara van de Hema, maar op sommige foto's lijkt ze wel van plastic π¬ Vind haar zonder make-up veel mooier, maar daar valt niet veel aan te tutoriallen natuurlijk..
Rietjesbeker [verwijderd] misschien een tutorial over het verwijderen van de 100en lagen make up? π
Cactusje Dat het tegenwoordig heel normaal is om een paar krassen in iemand's bumper te helpen en door te gaan alsof er niets aan de hand is.
iMoeder Robije Ik vind haar met make-up niet mooi, veel te veel. Maar ik vind haar zonder make-up ook niet mooi hoor. π¬
Blue Ik zat naast een jonge gast op een bankje, stopt hij zo maar zijn hand in zijn broek en begint in zijn pielie te knijpenπ¨ Dan ben je toch ook niet helemaal goed snik