Tantetil Robije hahahahaha ja ik stond ook zo naast je van hee pssst volgens mij ken ik jou. Als jij het niet was geweest, dan was diegene zich kapot geschrokken.
[verwijderd] Tantetil Ik heb een keer iemand aangesproken omdat ik dacht dat het iemand van avdk was, maar ze was het niet! π³π
Dahlia The little couple op tlc aan het kijken De 2 kinderen zitten in een kinderstoel en moeder niet terwijl ze kleiner is dan haar zoon π Hoe zit dΓ t dan met verkeersregels? π€
Meca Dahlia Volgens mij kun je je auto laten aanpassen. Dus zit ze hoger en hebben ze de pedalen verlengd. Of bedoel je dat niet?
[verwijderd] Er staat iemand op blote voeten in de wachtrij bij de Efteling. Daar verbaas ik me over..
Dahlia Meca zij zat op de achterbank tussen de kinderen in zonder gordel om π¬ bij t stuur denk ik wel dat ze zoiets hebben idd maar achterin zag het heel gek uit. Kind kwam door t stoeltje 2 koppen hoger als haar uit.
Meca Dahlia Niet! Oke dat is wel raar dan inderdaad. Kan mij als volwassene wel indenken dat je niet in een kinderstoel wil zitten maar geen gordel om is wel heel dom zeker in het midden. Ik verbaas mij met je mee π
[verwijderd] Lumihiutale Beetje verbaasd en ze snapte het ook niet helemaal, maar ze moest wel lachen. Verder weet ik het niet, want ik heb "sorry" gestameld en me snel uit de voeten gemaakt. π³
Theezeefje Dat mijn man nog steeds niet door heeft dat je niet over je eigen snoer moet gaan grasmaaien..... en dat je dat snoer ook niet met ducttape aan elkaar moet knooien...Poefffff...daar gingen de stoppen weer...β‘οΈ( en verlengsnoer nr. 4 a 5)
Theezeefje Jute zou het een mannending zijn? Zijn vader doet dat ook vaak π€£ Die heeft verstand van elektrische dingen enzo en ik kreeg laatst alweer een foto over de whatsapp dat hij 4 snoeren had gemaakt....( die hij en mijn man zelf kapot hebben gemaakt) .π
Jute Theezeefje Ik vrees het. Het snoer van zijn elektrische heggenschaar is ook echt kort gewordenπ Moet er ook wel weer om lachen. Hoe bestaat het dat je gewoon iedere keer hetzelfde doet? Als hij dat ding uit de schuur pakt, ga ik al naar boven om de wekkers weer goed te zetten nadat de stroom ee weer af is geknald.
[verwijderd] Theezeefje het is geen mannending. Vorige week heb ik snoer nummer 4 met de heggensnaar door gezaagd π. Als je druk aan het snoeien bent, hangt het snoer er echt heel snel voor π¬.
Femkes Dat ik twee weken geleden geappt heb met mijn man dat ik de volgende 2 studiedagen vrij neem en of hij de andere 2 kan coveren of we iets anders moeten regelen. En dat hij net tegen me zegt: wist je dat het morgen studiedag is? Ja Pipo, daarom heb ik morgen vrij, hetgeen ik deze week al 3 keer benoemd heb!
Tantetil Femkes mijn man zegt dan tegen mij; Maar jij zegt altijd zoveel dat kan ik niet allemaal onthouden...π€¦ββοΈ
Femkes Tantetil Kipsate Daarom heb ik geappt. En gewacht op bevestiging dat de data akkoord waren. Dan staat het zwart op wit. Ik heb zelf namelijk ook een veel te vol hoofd, dus als we iets afspreken wil ik dat ergens genoteerd. Maar we hebben de dag van de gastouder geruild en ik heb net een appje gestuurd naar de moeder van een vriendje waar de jongens heen zouden gaan of we dan niet met z'n allen op pad kunnen. Maar de communicatie hier in huis is duidelijk prut!