Vulpen Dat er een duif tegen me aan vloog. Ik weet wel dat er op de Dam veel duiven (en mensen) zijn, dus misschien is het niet verwonderlijk maar het was me nooit eerder gebeurd.
[verwijderd] Vulpen haha, dat had ik als onzekere puber ooit. Ik liep nietsvermoedend op een overvolle lijnbaan in Rotterdam, vloog er ineens zo'n manke duif vol tegen mijn achterhoofd... Ik schaamde me dood...
Ysabella @[verwijderd] mijn man heeft een fiets helm gekocht voor N. dankzij jou post. Daar was ik nogal -positief- verbaast over.π¬
[verwijderd] Ysabella Ik vind het heel positief dat je man een fietshelm voor N. heeft gekocht, maar ik heb echt geen idee wat ik dan gezegd zou hebben... π³
Ysabella Bloem lief dat je het vraagtπ, wij hebben gepraat en ik heb zo het idee dat hij vooral met zichzelf in de knoop zit. Dus we hebben de afspraak gemaakt dat hij na woensdag ( wanneer het minder warm is) 5 dagen per week gaat sporten.
Tantetil Ysabella mijn eerste gedachte was als straf? Maar hij is denk ik het type dat sporten nodig heeft. Ik hoop dat hij maar snel uit de knoop komt en niet meer zo naar tegen jou doet.
Vulpen Hopsatee De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat hij me vooral schampte. Meer een aai met z'n vleugel eigenlijk π
Ysabella Er loopt nu een fucking pad in mijn huis. π± En de katten zitten in de tuin. Hoe hebben ze dat beest niet kunnen zien dan?!?!?ππ
Theezeefje Cactusje dit forum werd weer genoemd op zp , zie je nou wel dat het prima samengaat π Zit daar ook nog maar hier is het knusser π
Hooyo-shimbir Cactusje al die mensen met een hotmail adres die nu weten hoe ze een e-mail kunnen ontvangen π
Theezeefje Cactusje En dat de mensen die weer eens een sneer naar dit forum geven het zelf elke keer weer aanhalen.. soms is het gewoon zo kinderachtig.
[verwijderd] Ik moest nog schoenen voor F kopen voor de gym. Eind juni heb ik voor het laatst schoenen voor haar gekocht, en schrok toen al dat ze maat 36 had. 36 was nu te klein. 37 ook.. Kind heeft gewoon schoenmaat 38! Ze is pas 9! π±
Toch6 [verwijderd] mijn dochter wil ook maat 38 hebben. En dan stoppen met groeien want dan kan ze mijn schoenen ook aan π€£ Ze is net 8 geworden en verheugt zich nu al op dat haar voeten niet meer groeien zodat ze veel schoenen mag π€£ππππ π‘π’π°π°π°