Lovely83 Dat overbuurjongentje van 3 gisteren een paar uur kwijt was en ouders niet eens de politie hadden gebeld π±.
Kipsate Lovely83 Bizar! Ik zou in alle staten zijn. Dit is toch niet hetzelfde verhaal als dat jongetje dat gisteren door de politie in zijn zwembroek is gevonden waarvan de ouders pas uren later zich kwamen melden? Volgens mij woon jij namelijk heel ergens anders maar dat vind ik ook zo een bizar verhaal.
[verwijderd] Kipsate Ja d at vind ik helemaal bizaar.. als ik mijn zoon al 1 minuut niet zie ergens buiten kijk ik al overal. Nog een geluk dat hij niet zo de zee in is gelopen..
Lovely83 Kipsate nee is niet hetzelfde verhaal. Ik vind het ook echt bizar, het is dat een buurman ze tegen kwam en ze het daartegen vertelde. Toen is iedereen gaan zoeken. Maar toen ze het vertelde was het jongetje al een paar uur weg.
Toch6 Dat mensen met dit weer buiten IN DE ZON gaan liggen seksen. Kreeg net camerabeelden van man doorgestuurd, ze liggen vlakbij het schip π
Rietjesbeker Toch6 ik hoop dat ze er wel aan hebben gedacht alles goed in te smeren... Anders is het eerst ook een paar dagen de laatste vrijpartij... π¦
Mamabeertje Toch6 Ik zat me dus net serieus af te vragen of er ook mensen zijn die seks hebben met deze warmte. Maar ik weet nu het antwoord dus.
Theezeefje Vanmorgen 8:15 bij het ziekenhuis, 8:35 aan de beurt, 8:45 onder narcose,buisjes erin, wakker worden,ijsje erin en om 9:50 weer thuis met mijn 5 jarige zonder een centje pijn...ππ₯³π₯³ Ben nog steeds verbaasd hoe snel het ging! π€ͺ
Manque Bloem Omdat ik, na 15 minuten gutsend van het zweet met mijn zoon trampoline gesprongen te hebben, zei dat ik het voor gezien hield omdat ik moe was.
Manque Toch6 ben er ondertussen alweer een paar keer op geklommen π hij vindt het zo leuk als ik meedoe! Zoon, niet de buurman. Denk ik.
Toch6 [verwijderd] geen idee hoe lang het duurde. Hoop voor ze langer dan de 8 sec die ik doorgestuurd kreeg π€£π
Puzzelstukje Dat ik weer een klein beetje vertrouwen had in andere mensen en dat dat nu weer met de grond gelijk is gemaakt... leer er nou van! Andere nemen je in de zeik en zijn niet te vertrouwen... wanneer blijft t nou eens hangen bij mij! π€¨π’
[verwijderd] Puzzelstukje π₯ Dat gaat niet voor iedereen op en het is zeker niet hoe het zou moeten zijn. Ik vind het juist een mooie eigenschap dat je je ondankt dat je gekwetst bent weer open stelt voor mensen.
Rietjesbeker Puzzelstukje dat doet echt niet iedereen! Helaas zijn er ook gewoon rotzakken en egoΓ―sten, ik vind het heel jammer voor je dat je die kennelijk steeds treft. Maar ik hoop oprecht dat je er niet hard van word, dan zou je een mooi deel van jezelf kwijtraken β€οΈ
Theezeefje Puzzelstukje Als je gewoon bij jezelf denkt: βHet enige waar ik op kan rekenen is op mezelfβ dan scheelt het al een heleboel heb ik gemerkt.. Dikke knuffel π