Strandbal In het verleden (toen hij nogal onder de duim zat bij hun) zei hij aan de lopende band dat soort dingen... in dat opzicht ben ik het gewend, hij had alleen beloofd zichzelf nooit meer in die positie te wurmen en dat heeft hij dus zojuist wel gedaan. Het doet mij echt verschrikkelijk veel pijn en ik zou dus niet weten hoe ik dan nu een gesprek zou moeten voeren... Hij heeft mij even pijnlijk duidelijk gemaakt waar ik op dit moment sta.
Lumihiutale Dat vraag ik mij dus ook af, hoe kun je dat soort dingen zeggen terwijl ik jou de wereld gun, je alles mag en kan en je in een gespreid bedje na je werk thuis komt, hij hoeft bijna niets te doen. Alleen spelen met N. 😥 Het stomme is dat ik het al wel merkte doordat hij bijvoorbeeld niet zegt dat hij het jammer vond dat wij vandaag niet met zijn drieën konden zwemmen in plaats daarvan zegt hij “ ik vind het zo jammer niet te kunnen zwemmen met N.”
Kipsate het is ook ontzettend moeilijk voor mijn man, ik vind dat alleen een hele andere “discussie” dat staat namelijk voor mij buiten kijf. Daar mag hij ook altijd over praten of whatsoever. Ik denk inderdaad dat schoonzus de trigger is, maar ja heel eerlijk dat hoort niet mijn probleem te zijn. 🙈