[verwijderd] Dat mijn dochter, die in bed lag en moest slapen zo hard ergens tegenaan is geknald dat ze direct een zwartblauwe dikke plek op haar rug heeft... #hoedan? Je moest slapen.....
[verwijderd] [verwijderd] auw! Bizar ook hoe ze dat voor elkaar kunnen krijgen. Hopelijk heeft ze er morgen niet teveel last van.
[verwijderd] Over mijn date. Voor ons liep een knappe vrouw langs. Uit automatisme keek ik gelijk naar hem om te kijken wat hij ervan vond. Mijn ex deed dit vooral het laatste jaar altijd en gaf uitgebreid zijn mening. Mijn date keek er niet naar om. Dat verbaasde mij. Totdat ik me bedacht dat het eerder vreemd is dat ik dat van mijn ex normaal vond. Dus toen verbaasde ik mij over mezelf en heeft mijn date wederom een goede indruk achter gelaten 🙂
Born2bme [verwijderd] hmm toch even zo maar de pop up in mn hoofd hierbij delen hoor. Het is toch normaal dat mannen naar knappe vrouwen kijken? Mijn man doet dat ook echt wel maar aan onze relatie niks mis hoor. Meestal maakt hij er daarna ook een grappige opmerking over en lachen we er samen om
[verwijderd] [verwijderd] gister gekoeld en vallen en stotencreme een ze heeft nu nergens last van. Echt bizar.
Cactusje Hoe makkelijk ik net wakker werd van mijn wekker, mijn wekker gaat nooit zo vroeg en ik ging pas laat naar bed. En hoe wakker ik ook meteen ben.
Ysabella Born2bme hier kijken wij naar mannen en vrouwen en daar kunnen we het dan daarna nog over hebben hoe knap zij of hij was.🙈😬
[verwijderd] Born2bme klopt, maar je hebt kijken en kijken. Mijn ex was er zo eentje die er dan vervolgens nog een flirtpoging mee deed als de vrouw in kwestie terug keek. Met mij ernaast. Dus vandaar mijn verbazing over mezelf. Want tegenwoordig zou ik dat niet meer pikken.
Toch6 Gisteren. Hoeveel een aap kan poepen. Èn dat dan ook nog gelijk op eet 🤢 En dan hing er ook een bord bij dat we voor meer dan 98% genetisch hetzelfde zijn 🤮
Toch6 Maar echt he... poephouding, hand eronder, even een mooi 💩 draaien, opeten, hand weer terug en dat keer 10 ofzo 💩🍴🤤 🤢🤢🤢🤢🤮