Dat er ineens een soort burenruzie is ontstaan. Wij hebben al lange tijd last van de katten van de buren. Zodra hun deur opengaat springen ze in onze tuin. Gaan op het zwembadje staan, poepen in de tuin. Zondag kwamen we thuis en zagen die kutkat weer op ons zwembad, hij sprong eraf en jahoor gaten erin. Bad lek. En daarnaast twee lekkere drollen in het hele kleine stukje aarde dat we nog hebben. We jagen die katten weg, spuiten ze nat, niks helpt. Man kwam vandaag met de oplossing, een draadje spannen over de schutting. Zo traag als hij normaal is, zo snel was hij nu. Maar de buren zijn op vakantie en haar moeder zit in het huis. Dus die moeder komt naar buiten en vroeg waarom dat nu moest, terwijl ze op vakanatie zijn en dat er straks nog een kat in hangt. Dus ik dacht ja ze heeft gelijk, we halen het weg en wachten tot ze terugkomen van vakantie. Maar man zei ja uhh we hebben al jaren last van die katten, ze hadden zelf een oplossing moeten bedenken. Ik zag al aan die moeder dat ze helemaal in paniek raakte en ze ging naar binnen. Dus ik met man praten van dat we zoiets beter in overleg kunnen doen en dat hij het moest weghalen. Nou ok, dat zou hij doen. Vervolgens belt de buurman mij op....buurvrouw op de achtergrond aan het schreeuwen😱. Dus ik zei al meteen Ja we halen het al weg, het was een beetje ondoordacht. Het is normaal een lulletje rozenwater maar nu had hij ineens praatjes. Dus ik herhalen ja het is niet zo slim geweest om dat nu te doen. Zei hij dat zijn vrouw helemaal over de zeik was en aan het huilen was. Ook was mijn buurmeisje van 18 boos van huis gelopen. Dus ik schrok daar heel erg van. Dus ik nog een keer uitleggen dat het helemaal niet zo bedoeld was, maar dat man ineens met die oplossing kwam. Begon de buurman nog over ja en laatst was hij al ruzie aan het maken met de andere buren en zo ga je niet met elkaar om. Ik zei we halen het weg en we zien wel hoe we het oplossen als jullie terug zijn. Kreeg ik nog een app van de buurvrouw hoe ik het in mijn hoofd haal om haar moeder hiermee te belasten en dat ze al ziek is en als er iets gebeurt houdt ze mij persoonlijk verantwoordelijk. Dus ik zit echt zo van wtf is hier nou allemaal gebeurd.....en ook baal ik nu dat ik niet meteen gezegd heb dat het best een overdreven reactie is en dat er eigenlijk niks aan de hand is. We wonen hier al 10 jaar en nog nooit iets aan de hand geweest. Ik voel me er nu echt naar onder.