Torretjeee Softbasegaming ja maar als ik naar mijn zoon kijk vind ik de groei echt niet heel erg achterlopen. De kinderarts vindt dat zijn curve afbuigt en wil ons steeds terug zien. En nu vandaag bij het cb vond ze de curve goed. Nou ja we gaan het zien volgende maand wat ze zegt in het ziekenhuis.
Toch6 rebekka1984 ole, ik dacht een gewone kindermicrofoon met barbie erop. Maar waarschijnlijk bedoel je de microfoon waar barbie mee moet zingen. Ik dacht al "huh? Zo'n groot ding?" 🤣
rebekka1984 Toch6 Ja 1 waar barbie mee moet zingen. 2 cm lang ongeveer. Zat in de adventkalender van barbie. 🤣🎤
sleutelbloem Toch6 ik dacht het eerst ook, toen bedacht ik dat het een heel kleine microfoon moest zijn van Barbie, maar dan nog, dat wordt graven @rebekka1984 😂
[verwijderd] Dat ik zo vreselijk trots op mijn kindje kan zijn. Verbaast me niet, maar het is een verdomd mooi gevoel ❤
Robije Er fietste net een meisje van een jaar of 5/6 alleen naar school. Geen licht op dr fiets, het was nog best donker. Fietste slingerend midden op de weg. Dr zadel zat los dus ze moest steeds stoppen. Echt ongelooflijk en heel gevaarlijk.
[verwijderd] Robije Dat vind ik echt zielig. arm kind, regen, donker. Juist dan moet je als ouder mee voor het overzicht. zeker als ze zo klein zijn.
Deliana Ik haal net de was uit de droger, mis ik 4 (ja vier!) sokken. Vier incomplete paren dus nu 🤪 Dat er één paar incompleet uitkomt is vrij standaard hier, maar 4 is gewoon stom. Nergens te vinden die dingen....
Betsy Deliana ik heb inmiddels een mandje in het washok staan voor “single socks”. Soms komt er namelijk weer ineens eentje tevoorschijn en dan kan ik ze weer koppelen. Maar serieus, er zitten echt 18 verschillende sokken in op dit moment. Hoe dan?! 🤷♀️
Jules Deliana Psssstt, ik heb hier ergens iets gelezen over een filter in je wasmachine waar mogelijk alle single socks enzo bivakkeren. Edit: zie het 'sudocreme wasmachine' topic
[verwijderd] Betsy ik heb precies zo een mandje. Ik vraag me altijd af of die sokken op 1 of andere manier via de afvoer van de wasmachine kunnen verdwijnen. Anders kan ik het gewoon niet verklaren waar die sokken blijven.
Robije Ik doe sokken in van die waszakjes. Ben nu nooit meer sokken kwijt. Iedereen heeft zn eigen zakje, dus heb ook geen gezoek meer tussen de rest van de was.
[verwijderd] Robije handig ook als je sokken bij elkaar moet zoeken na het wassen. Wij hebben hier in huis allemaal dezelfde sokken alleen alle 4 een andere maat, dat is wel eens puzzelen als de was uit de droger komt.
JaGeThGeEd dat mijn dochter vanochtend ineens getallen opnoemde en dat nog klopte ook. (ze zag getallen op speelgoed staan)
[verwijderd] Er kwam net een klas langs van de katholieke meisjesschool incl nonnen .. Ik had geen idee dat dat nog bestond. Wel heel leuk om te zien; 20 giegelende meisjes van een jaar of 8 a 9, en dan 2 nonnen die dat bij elkaar probeert te houden, haha 🙂