[verwijderd] Dat Billie Eilish een prachtige stem heeft! Wauw! Ik heb haar compleet bevooroordeeld op hoe ze eruit ziet 😔 ik dacht dat zij ook weer zo'n wannabe rapperachtige rebel was, en vooral een slechte invloed op jonge tieners. Maar haar muziek en stem zijn super mooi! Ze schrijft haar muziek zelf. Daarnaast heeft de nog nooit gerookt of drugs gebruikt. Ze is heel open over haar depressie als jonge tiener en haar demons . Ik denk dat ze een perfect voorbeeld is voor tieners. Les geleerd. 😔 https://youtu.be/viimfQi_pUw
Miek89 Dat je na een blinde darm operatie zoveel pijn kan hebben van het CO2 gas wat ze gebruiken tijdens de operatie. Slik nu maar diclofenac om maar een beetje te kunnen functioneren.
Femkes Miek89 ik was daar ook verbaasd over na mijn galblaas operatie. Sindsdien waarschuw ik iedereen ervoor. Hopelijk trekt het snel weg!
Miek89 Femkes Ja dat ga ik dus ook doen. Ze hebben het ook niet aangegeven dat je daar last van zou kunnen krijgen.
Miek89 Tantetil De diclofenac helpt gelukkig wel iets, ik mag thuis niets doen dus dat komt wel goed! (al vind ik dat wel moeilijk om niets te mogen doen)
Huggybird Dat de overbuurvrouw op de camping s’avonds om 22:00 tegen haar man zei “ik ga iets heel geks doen, ik ga thuis slapen vannacht” en ze is gegaan... de kinderen 1-4-6 sliepen al dus konden niet mee, vader dus natuurlijk ook niet.
Rosemary Huggybird heeft mijn man ook wel eens gedaan 😆😆 het was toen erg koud, hij is thuis gaan slapen en ik had toen twee slaapzakken. De volgende ochtend had hij een extra deken meegenomen 😀
Huggybird Rosemary dan is het nog fijn, als jij het dan extra warm hebt met twee slaapzakken. Deze buurvrouw wilde gewoon graag thuis slapen en douchen... dan zou ik mijn man en kinderen meenemen. Samen uit samen thuis zeg maar. Of overleggen wie wil er mee en wie wil er hier blijven als mijn man zou willen blijven.. de kinderen ontdekten s’morgens dat ze weg was.
[verwijderd] Theezeefje nou idd! Even uitslapen. Zou een actie van mij kunnen zijn. In de vakantie komen alle zorgtaken toch weer bij mij terecht. Koken, ontbijt, lunch maken. Ect.ect. heerlijk om even een ochtend voor jezelf te hebben.
Huggybird Theezeefje 😂 daar kan ik me in haar situatie wel wat bij voorstellen.... die oudste twee maken veel ruzie, en de jongste slaapt alleen maar met haar tepel in de mond hoorde ik vandaag, kan ze die niet snel vinden zet ze het op een gillen😳 misschien zou ik dan ook naar huis gaan🤪