Sweetl Louelle81 ahh hier had de jongste er ook al 8 met zn verjaardag hoor! Ook al heel wat maandjes daarvoor.
Louelle81 Sweetl Dat is vrij vroeg toch! Zie meeste alleen nog met 2 boven en 2 onder. Lijkt me echt apart om te zien zo baby nog met al die tandjes hahah.
Sweetl Louelle81 uit ons groepje {16babies} hadden de meeste er inderdaad 4/6 1tje was nog tandloos en 3 of 4 hadden er al 8. Mijn oudste had er nog meer zag ik op zijn verjaardagsfotos haha.
Huggybird Louelle81 ja😍😍😍 hier een meisje op de camping die volgende week 1 wordt, ook van die mooie tandjes😊
Sweetl [ knip] Jaaaaa blablabla😂 ik zag dat hij op de meeste fotos van zijn verjaardag tong uit zijn mond had of niet duidelijk zichtbare tandjes. Hier kan je ze wel zien. Alleen boven zie je hier weer niet. Achja
Rietjesbeker Dat de kinderen (jaar of 14 in dit geval) op de camping gewoon dezelfde muziek draaien als ik vroeger luisterde. Spice girls met wannabe, kwam net langs en werd luid meegezongen
Cactusje Rietjesbeker Dat doet mijn dochter ook, als ik dan een liedje mee zing zegt ze, hé ken jij die ook? Die is van tiktok. Hmm nee, die is niet van tiktok.
Sweetl Tantetil 14mnd nu, dus ietsje ouder tandjes zijn wel t zelfde gebleven😂vind m nie heel veel veranderd[knip] Dit is echt met zn verjaardag. Ik haal alle fotos trouwens zo weer weg.
Tantetil Sweetl wat een schatje! Hij leek op die andere wat ouder door zijn haar denk ik. Ben meteen even in mijn foto's gaan zoeken naar foto van mijn zoon toen hij net 1 was...Ik wist echt niet meer hoeveel tanden hij toen had. Maar hij had ook al veel tanden.
Sweetl Tantetil ook een schatje❤️ Het is alleen een vreselijk matje in zn nek😂😂 hij moet hoognodig geknipt.
Huggybird Ik heb me positief verbaasd over hoe ik geslapen heb met die verrekte spier in mijn nek. Ik zag er een beetje tegenop. ben wel vaak wakker geweest maar kwam steeds tot de conclusie dat ik goed lag zonder pijn. Heb nog steeds last maar niet zo veel als gisteren🎉
Cactusje Dat ik vroeg, voor mijn doen dan, naar bed ging en ook nog eens meteen sliep! Vanmorgen werd ik rond half 8 wakker maar heb nog even heerlijk kunnen dommelen tot 9 uur!