Over dat ik me er weer een soort van in heb laten luizen door mijn zus.... mijn nichtje van 13 versprak zichπ€
wij staan op de camping een half uurtje van huis, ik weet dat mijn nichtje hier heel graag een paar nachtjes wil logeren en onze dochter vindt dat ook super leuk!
Nu is het zo dat als wij iets hebben ( is bijna nooit) en ik vraag of mijn dochter daar een dagje, of in het gekste geval ook 1 nachtje mag zijn, het meestal niet kan. Mijn dochter vindt het daar super leuk met twee grote nichten. Vorige keer zei mijn zus βnee geen nachtje slapen, ik kom haar wel thuis ophalen als wij allemaal wakker zijnβ mijn man en ik zouden dan dus al lang weg zijn. En om 14:00 zou ik haar daar weer ophalen. Het voelde voor mij alsof mijn dochter daar niet gewenst is, terwijl mijn zus altijd doet of ze haar liefste nichtje is....
Ik was teleurgesteld en heb iets anders geregeld voor mijn dochter.
Nu was ik aan het FaceTimen met zus en vroeg mijn nichtje of ze mocht komen logeren, mijn zus riep βdan kom ik haar dinsdag weer ophalenβ en mijn nichtje zegt βdat hadden wij al lang zo bedachtβ nu blijkt dus dat mijn zus, zwager en oudste nichtje veel moeten werken de komende dagen en ze dus al bekokstoofd hadden dat de jongste mooi hier heen kon....
gelukkig is het een schat van een meid , en hebben zij en mijn dochter veel plezier samen....
een onderliggend punt is dat ik de hele basisschool tijd van mijn nichtjes die meiden alle schoolvakanties minimaal twee dagen in de week bij mij had omdat mijn zus moest werken. Ik ben daarin teleurgesteld in mijn zus, andersom is het maar moeilijk, en mijn dochter is echt een super makkelijk kind...