[verwijderd] Lumihiutale het was in het nieuws vanochtend. Spannend hoor. Fijn dat jullie er goed uit zijn gekomen.
Ysabella N. zit een pers sinaasappel te eten met schil. Ik hoor telkens β Oh... mmmmmβ En ja ik pak die sinaasappel niet af, hij is zo lekker rustig aan tafel. π
Cactusje Hoeveel pinpassen er hier om het dorp gevonden/ verloren worden. Ik zie er bijna dagelijks wel 1 of 2 voorbij komen op fb...
[verwijderd] [verwijderd] dat is nou net het enige wat ik wel kan begrijpen, wie wil er nou geen dinosaurus-schoenen?
[verwijderd] Lumihiutale Fijn dat het voor jullie goed is afgelopen! Maar dat is wel balen zeg, dat je iedere keer als je naar buiten wilt acht trappen op en af moet! π±
Lumihiutale [verwijderd] Het zijn 16 van die kleine trappen zeg maar. Best een klim met een jongetje van bijna 12 kilo op de arm π
Honkeytonk Lumihiutale Jeetje zeg, wat enorm schrikken. Gelukkig hebben jullie niks. En voor jullie gelukkig dat het naar boven is geslagen zeg! Poeh!
Toch6 1 matroos = max halve kuub water per week. 2 matrozen = 5kuub water in 1 week π€ (En nu zitten ze zonder dus kunnen niks meer waarvoor water nodig is. Gelukkig hebben wij een andere watertank)
Toch6 Pimpelmeesje nou gezien matroos 1 laaiend was en matroos 2 een stomkop is denk ik dat het vooral door matroos 2 is. Maar die weet uiteraard van niks π gelukkig kunnen we die zo weg sturen aangezien hij via een of ander traject "hopeloze jongerengevallen" hier is. Deze voelt echt hopeloos. Niks van te maken als hij zo blijft
[verwijderd] Dat de fysiotherapie zoveel emoties los kan maken. Ik ging er vanuit dat ik bepaalde technieken zou gaan leren, maar in plaats daarvan ben ik al de hele avond aan het huilen omdat er zoveel spanning in mijn lichaam is vrijgekomen vanmiddag.
[verwijderd] [verwijderd] Hopelijk is dat uiteindelijk heel fijn en zorgt het er voor dat die spanning weg blijft! Ik lag vooral te huilen op de bank omdat het pijn deed π
[verwijderd] [verwijderd] blijvend zal het niet zijn, daarvoor loop ik er al te lang mee. Maar hopelijk voldoende om uit die spiraal te komen en leren hoe ik er weer uitkom als het nodig is in de toekomst.