Femkes Miek89 Eowyn [verwijderd] Tantetil [verwijderd] [verwijderd] Ik vermoed dat het een soort pestgedrag is. Een aantal jongens in de klas zit soms wat onderwater te klieren en ik denk dat het weer zoiets was. Gelukkig wordt mijn zoon er inmiddels niet meer warm of koud van, in het begin trok hij het zich erg aan wat het gedrag weer versterkte, maar hij heeft inmiddels een eigen clubje dus vindt het voornamelijk idioot gedrag IPV storend.
Honkeytonk Femkes nou het is ook gewoon triest zegg 🙁. Fijn dat je zoontje er zo tegen op gewassen is, knap hoor!
[verwijderd] Femkes knap dat je zoon hier niet meer naar kraait. Volgende verjaardag chips uitdelen en hen een zakje babymaischips geven. Past bij hun gedrag.
Softbasegaming Stiefmoeder can m'n ex (10 jaar geleden) is overleden. Heb hun dus ook al een jaar of 10 niet gezien maar het spookt de hele dag al die m'n hoofd 😩🙄
[verwijderd] Dochter haar rapport van de peuterspeelzaal. Ik heb haar werkelijk waar nog nooit een engels woord horen zeggen thuis (op het liedje happy birthday na) 😂 Ga maandag maar eens vragen hoe dat nou zit?!
Honkeytonk [verwijderd] het staat er echt alsof ze de hele dag Engels spreekt! Haha jou verbazing met deze feedback is erg grappig om te lezen 😁😂
[verwijderd] Vulpen ik denk het maar thuis zegt ze alle kleuren in het Nederlands. Was echt verbaast toen ik dit las. Vroeg net over haar poppenwagen is de kleur pink? Wijst ze naar haar vingers en zegt lachend nee mama dit is je pinkie 😂
2littlemonkeys Robije ik heb dat nu ook geloof ik (ben er niet zeker van of de kies daar nou al getrokken was of niet 🤔) Maar ik kan in ieder geval met die kant van mijn mond niet fijn meer eten....
2littlemonkeys Femkes wat een Rotkinderen... sorry dat ik het zo zeg, maar dat slaat echt nergens op.
2littlemonkeys Ik heb me zelf verbaasd over het feit dat ik dit eerste schooljaar heb overleefd én, niet geheel onbelangrijk, alles heb gehaald. nu kan ik zonder stress de zomerstop door 🎉