[verwijderd] Mijn kind zingt mee met Nijntje, haha ๐ (Nou ja, hij doet alleen de melodie, praten doet hij niet natuurlijk.) Maar het is zo schattig! Het is zijn 2e liedje die hij 'kan' , het eerste liedje is een Frans cijferliedje (natuurlijk ๐ )
Cactusje @Famofthree Ik vind het ook een overdreven reactie. Had je dan een lijstje moeten maken wat er medisch gezien allemaal wel eens speelt? Het zou bij mij iig ook niet in me opkomen om meteen te vertellen dat ik zoveel last van koortslippen heb. Grote kans dat hij zelf het virus ook gewoon bij zich draagt. Die kans is iig groter dan dat ie het niet heeft. Ik zou denk ik ook opletten of er meer van zulke rariteiten zijn.. Wel heel fijn dat de pilletjes helpen!
Famofthree meneer is me nu aan het bedreigen.. dus joepie.. erg gezellig. hij wil geld zien voor een test die hij niet eens kan uitvoeren want hij heeft geen blaasje.. t is dus geen schrik. t is gewoon een klootzak.
[verwijderd] Famofthree Jeetje zeg! ๐ฑ Ik wilde net gaan typen dat ik de casus aan mijn man heb voorgelegd en dat hij het ook onterecht vindt dat je vriend zo reageert. Ver volgens las ik dit berichtje! Weet hij wel hoe een koortslip werkt?! Je weet nu wel wat voor vlees je in de kuip hebt.
Honkeytonk Famofthree ach nee, wat ontzettend rot voor je zeg โน๏ธ Afkappen hoor. Wat een klootzak zeg. Die verdient jou echt helemaal niet. Hopelijk ben je snel van hem af. Vind het wel echt enorm klote voor je zeg ๐
[verwijderd] Famofthree omg, ik wilde nog voor hem opkomen. Maar nu!! Wtf wat een eikel en zielig figuur.
Famofthree Honkeytonk Natuurlijk is dit gelijk klaar, geen haar op mijn hoofd die eraan zou denken om evt verder te gaan met hem. Ik vond het ook klote, maar meer nog irritant.
Famofthree Ik heb hem meermaals met RIVM dingen uitgelegd hoe en wat .. maar blijkbaar wil hij het niet horen.
Honkeytonk Famofthree ja joh, wat een onverwachtse wending zo. Hopelijk gaat het afkappen relatief soepel. Wat een engerd hoor, om er zo in door te slaan. Bah!
Lumihiutale Famofthree Vergeet niet dat je 400 vrouwen achter je hebt staan.. Hopelijk laat hij je snel met rust โ
[verwijderd] Famofthree wow ๐ฑ Daar kan je inderdaad maar beter klaar mee zijn ja, wat een paniekvogel zeg ๐คจ๐
[verwijderd] Ow en ik verbaas me al een paar dagen over mijn peuter. 3,5 jaar oud en hij leest รฉn zegt het alfabet foutloos op ๐ฎ We zagen al vroeg dat hij dingen sneller en makkelijker doet dan zijn broers maar soms snap ik er echt niks van. Zijn geheugen voor dingen die wij allang zijn vergeten, hij kon al heel snel tellen en nu dit... En hij gaat pas begin november naar de kleuterklas...
Eowyn @Famofthree begrijp ik nou goed dat hij geld van jou wil om te testen of hij het herpes virus heeft?! Terwijl 50 tot 70% van de mensen dit heeft en meerderheid er niet eens klachten van krijgt. Wat een eikel! Goed dat je er gelijk klaar mee bent.
Ansji Famofthree Werkt duidelijk als een tierelier! Jammer dat hij er zo'n issue van maakt. Wow, ik lees nu net het berichtje over geld geven voor een test. Ik hoop dat je daar niet in mee gaat. Misschien kan hij beter een afspraak maken bij een psycholoog...๐ณ
Famofthree ik heb gezegd dat als hij een test formulier van zijn huisarts met de bijbehorende kosten kan overhandigen ( via foto met zijn naam erop) dat ik dan met liefde betaal.. want er is geen huisarts die gaat testen als hij geen blaasje heeft en misschien dat de huisarts er wat verstand in kan praten.. even daargelaten dat hij dan ook naar de huisarts gaat... ipv alleen geld wil hebben.
[verwijderd] Famofthree wow echt wat een ... hoe verzint hij het allemaal. Wat anderen ook zeggen, je bent een mooie vrouw zonder en met de blaasjes. Hopelijk ben je er snel vanaf en weet een andere kerel je wel op waarde te schatten. Deze man heeft werkelijk waar gรฉรฉn idee waar hij mee bezig is.