[verwijderd] Famofthree Poeh dat vind ik best heftig! Je zou toch denken dat daar iets aan gedaan kan worden 🤔 Sterkte hoor! (Je hoort het al ik ben niet thuis met een koortslip nog nooit gehad, mijn man en onze beide familieleden ook niet)
Hooyo-shimbir Famofthree mijn schoonzus heeft dit ook zo enorm erg. Die moet dan vanaf het eerste moment dat ze het voelt opkomen antivirale medicatie slikken en dan komt ze er redelijk vanaf. Maar ze zegt wel die medicijnen zijn ook weer troep.
Famofthree Hooyo-shimbir Ik heb nu dus ook pilletjes gekregen.. ben er erg blij mee. Hopelijk helpt het snel en inderdaad ook extra voor als ik een volgende keer de kriebels voel en morgen bloedprikken om te kijken waarom dit nu zo onwijs heftig is ondanks mijn l lysine gebruik.
Rietjesbeker Famofthree hopelijk komt er morgen iets uit, bij voorkeur iets dat makkelijk te behandelen is! Het ziet er erg pijnlijk uit op de foto
Dahlia 15 min na het naar bed brengen komt meneer naar beneden; Kijk ons aan, hele diepe zucht, vragend gezichtje Uhhh waar moeten wij eigenlijk wonen als jullie dood zijn? 🤔 wat gaat er toch allemaal om in dat hoofd van hem.
Famofthree Dat mijn nieuw liefde het echt heeeeeel zwaar oppakt dat ik er niet over begonnen ben dat ik wel eens koortslip plekken heb... Hij is van mening dat je dat niet vergeet te vertellen, Zijn hele gevoelens zijn verpest zegt hij... 😲😳 🤷
Bloem Famofthree ach man, wat een bull****. Beter kwijt dan rijk zoiemand die dit zo oppakt en zo reageert. Echt.... pffff Wordt er gewoon boos van... tis geen geslachtsziekte of id!!
Honkeytonk Famofthree ehhh wat?! Dat had je openingszin moeten zijn of? Waarom maakt hij zich er zo druk om?. Als je het niet hebt ben je er toch niet constant mee bezig? Oh enne, vergeet niet te vertellen dat.je ook wel eens verkouden wordt? 🙈
Femkes Famofthree ik vind dat hij gigantisch overdrijft! Ik heb dat ook pas verteld toen het opkwam. Zou echt niet in me opkomen om zomaar terloops te melden. Mijn man vindt jou zielig en je vent hard. Hij vindt dat hij je zou moeten verwennen en extra lief zijn omdat je je vast al rot genoeg voelt!
[verwijderd] Famofthree Nou ja wat een flapdrol, Hoi ik ben .... en ik heb soms een koortsslip. Hij doet net alsof je een dodelijke ziekte hebt. Dat zou in mij ook niet opkomen omdat gelijk te zeggen.
fafa Bloem Wordt er gewoon boos van... tis geen geslachtsziekte of id!! Nou... het koortslipvirus is het zelfde virus als herpes. Nooit orale seks hebben met een koortslip dus! Want dan wordt het wel een geslachtsziekte. Edit: spuit elf... om een of andere reden zag ik de laatste 50 berichten niet 🙈
Toch6 Honkeytonk Oh enne, vergeet niet te vertellen dat.je ook wel eens verkouden wordt? 🙈 En koorts, hoofdpijn, andere pijnen, ongesteld, sagrijnig
Honkeytonk Toch6 ohna, vooral.dat ongesteld, dat is denk ik ook heel onverwacht. En dat je zweet als.het 35+ graden is en dat je ook poept 🙈
Robije Honkeytonk en dat je ook poept 🙈 En daarbij ook stinkt 😉 Vind hem wel heel overdreven reageren hoor.
[verwijderd] Iets waar ik mij níet over verbaasd heb: dat een gordijnroede niet aan het plafond blijft hangen als er een 7-jarige aan de gordijnen hangt. 🤐 Echt, ik snap soms echt niet waarom mijn dochter zelf niet van te voren bedenkt dat je iets niet kunt doen, omdat dat misschien mis gaat en/of gevaarlijk kan zijn! 🙄🤯
Lumihiutale Famofthree Zou hij misschien zo reageren omdat hij bang is dat hij het ook krijgt? Maar zijn reactie is zeker overdreven!
Famofthree Ja daar is hij bang voor dat hij het zelf ook krijgt. Maar ik heb het echt na zondag gekregen, heb het al zo lang dat ik weet waar ik op reageer.. Ik heb ook aangegeven dat ik niet meer kan doen als sorry zeggen en dat ik er oprecht niet bij nadacht dat ik dat zou moeten vertellen.. en zo is de reactie van iedereen die ik spreek. Of terloops vraag hoe heb jij Eigenlijk aan je partner vertelt dat je wel eens koortslipplekken heb..
iMoeder Famofthree Ik vind dit echt heel raar gedrag van hem. Enorme rode vlag hoe het ineens helemaal om hem draait. Waarom heb je eigenlijk sorry gezegd? Jij maakt toch zelf wel uit wat je wel of niet deelt?
Hopsatee Famofthree Nou beetje overtrokken. Als je ze niet hebt ben je niet besmettelijk alleen als je ze wel hebt tja, dan uitkijken. Weet je hoeveel mensen dat hebben. Mijn man vindt ook dat hij een overtrokken reactie geeft hoor! Waarschijnlijk weet hij er gewoon niks vanaf. Weet hij wel dat je niet besmettelijk bent als je het niet hebt?
Famofthree Hopsatee Ja heb ik hem meermaals uitgelegd en nogmaals dat ik het vanmiddag speciaal voor hem nog een keer aan de dokter heb gevraagd.. dokter: je hebt het type 1 , je bent niet besmettelijk als je het niet hebt. Ze zegt zelfs nog niet bij de tintelingen, pas bij vocht.. dan ben je besmettelijk.. je hebt in die 35 jaar dat je het hebt nog nooit iemand anders besmet want je weet wat je doet.. Ja t is dat ik hem echt leuk vind dst ik hem nog een kans geef maar ik ben mezelf al aan het wapenen en afstand aan het nemen.