Ik was net het 'mood of the day' topic aan het lezen en werd helemaal emotioneel. Ik weet eigenlijk niet eens goed waarom. Het gaat momenteel eigenlijk hartstikke goed. Ik heb 3 prachtige, gezonde, leuke, lieve, slimme kinderen waar het grotendeels goed mee gaat. De oudste is wat lastig (hij zit niet zo lekker in zijn vel), maar de andere twee zweven door het leven.
Mijn huwelijk kan beter, maar is zeker niet slecht, op mijn werk gaat het super goed, ik word ontzettend gewaardeerd en heb het meestal naar mijn zin en er valt nog genoeg te leren.
Maar ik ben gewoon niet zo gelukkig. Het lukt me niet om mijn gewicht en eetgedrag weer onder controle te krijgen en ik blijf me zo onzeker voelen, ik blijf me het mislukte kind voelen, want mijn broer en zus doen het beter. Terwijl dat eigenlijk niet zo is, maar dat gevoel blijft soms zo zeuren. En daar verbaasde ik me dus over, dat je in de zon kunt kijken naar 3 heerlijk spelende kinderen en je opeens helemaal ongelukkig kunt voelen zonder reden. En daar werd ik dan weer nog ongelukkiger van.