ik verbaasde mij gisteren (en nu nog) om op teletekst te lezen dat degene die mij zo ongelofelijk goed heeft geholpen bij de afwikkeling van de rechtzaak tegen de pgb houder van mijn oudste die de boel heeft belazerd (lees: 2 flatgebouwen gekocht van pgb geld) nu zélf is opgepakt omdat ze 1,5 miljoen!!!!! heeft vergokt van het pgb geld van cliënten......
Het verbaasde mij dat juist zij zo heeft gesjoemeld met pgb geld....JUIST degene waar ik zó ontzettend veel aan te danken heb. Zij is degene die ervoor heeft gezorgd dat mijn oudste, toen hij met zelfmoordplannen liep de juiste hulp kreeg. Zij is ook degene die ervoor heeft gezorgd dat hij PGB kreeg en nu nog steeds heeft. Zij is degene waar ik mijn hoop op heb gevestigd toen ik het allemaal niet meer zag zitten.....Zij heeft zó veel gedaan voor ons.....
En dan moet ik nu lezen dat deze lieve, gelovige en voor ons destijds geweldige vrouw nu een gokverslaving heeft. Die instanties en cliënten heeft opgelicht. Iemand die ik vertrouwde en die ik aan meerdere mensen heb aangeraden wanneer zij hulp zochten voor hun kinderen of door alle papierwerk voor het aanvragen van PGB de bomen door het bos niet meer zagen.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij en vind het echt verschrikkelijk om te lezen hoe zij haar hele leven naar de knoppen heeft geholpen. In en intriest.