Wat ik nou weer over een collega heb gehoord!!! 😱🤮
Hij heeft sinds een jaar of 2 ongeveer een relatie met een vrouw, deze vrouw heeft twee kinderen en is weduwe.
Hij heeft zelf een kindje met een vrouw waar hij een relatie mee heeft gehad, toen dat voorbij ging hebben ze besloten evengoed samen een kindje te maken.
Nu vertelde een inval collega (gescheiden moeder van een leerling bij ons op school) dat de mannelijke collega haar nogal aparte appjes stuurt. Dingen als ‘heb je iets te doen vanavond’ ‘ik wil met jou wel een baby maken’ ‘ben je alleen thuis, dan kom ik wel even langs’ 🤔 zij vertelde dit rond Pasen en ik was denk ik één van de laatste die hier van hoorde. Ik was best in shock, vind het nogal ongepast, A naar een collega, en B naar een ouder van een kind op school. Heb haar aangeraden heel duidelijk naar hem te communiceren dat ze hier niet van gediend is.
Dit heeft ze tot op heden nog niet gedaan.
Vandaag hoorde ik dat deze manlijks collega ook op tinder zit, een andere moeder is gaan volgen op insta (een vriendin van de inval collega/ moeder)
En toen de inval collega het over insta had met nóg weer een andere moeder, vertelde deze dat de meester het met haar zusje doet. Dus met de tante van een kind dat hij vorig jaar in de klas had😱😵💫
Ik wil er allemaal niets van weten en niets mee te maken hebben maar….. ik heb zo te doen met de vrouw waar hij nu een relatie mee heeft… ze staan op het punt om te gaan samen wonen, zij en haar jonge kinderen zijn hun man en vader kwijt geraakt en dan loopt ze in de val bij zo’n klootzak 😢 mijn hart breekt voor haar….