Toch6 als je gelukkig bent met het huis, de plek en de stad of het dorp hoef je inderdaad niet te verhuizen.
Jou situatie is natuurlijk ook anders dan gemiddeld ik begrijp dan heel goed dat je niet op te vaak verhuizen zit te wachten.
Trees jullie vinden tegen die tijd vast wel een plekje en dan lopen er misschien ook wel kleinkinderen rond.
Jullie wonen volgens mij nu op een prachtige plek!
Vulpen Misschien hebben de mensen die niet verhuizen dat gewoon gevonden? ๐
Misschien wel ja of ze zijn vastgeroest of ze kunnen simpel weg niet verhuizen door welke reden dan ook.
De prijzen zijn bizar hรจ.๐ฑ
Nescio Ik heb in Belgiรซ in Leuven en Antwerpen gewoond en daar had ik dat thuisgevoel ook niet. Ik ben bij onze huidige woonplaats altijd blij als ik er aankom.
Fijn is dat gevoel hรจ? Alsof je eindelijk je plekje hebt gevonden.
Wat trekt je zo in Amsterdam? Het is voor mij altijd veel te chaotisch. (Wij hebben in Weesp gewoond ik vind dat echt een dodelijk saaie en vooral vieze stad)
Honkeytonk Maar als je constant verhuisd staat het meer synoniem aan geen plek vinden waar je gelukkig bent?
Mijn persoonlijke gevoel is daar echt anders bij al kan ik mij jou redenatie ook goed indenken hoor. Ik ben zelf heel vaak verhuisd en had absoluut geen thuis gevoel, we wonen waar we nu zitten 5 jaar en ik zie ons nog wel verhuizen, maar wel specifiek in deze wijk. Ik heb mijn plek hier echt gevonden. Als ik โs avonds boodschappen ga doen en ik fiets naar de supermarkt kan ik echt intens geluk ervaren.