Nescio iMoeder Ja ik dacht dat ook toen ik hier net kwam wonen. Het zal ook liggen aan de plaats waar we wonen.
iMoeder Ik zit met vriend te appen. Gezellig kletsen, TikTok’s sturen. Krijg ik berichtjes terug dat hij straks even kijkt. Want druk met het kamerdebat over Groningen kijken. Heb ik weer hoor, een man gevonden die geen sport kijkt. Maar in plaats daarvan moeten kamer debatten op de voet gevolgd worden.
Trees iMoeder mijn man volgt ook bijna elk debat op de letter. Ik vind het persoonlijk echt dodelijk saai 🤐
Sevenof9 LilyMilie geen idee, ik versta het niet😅 hij kijkt die omdat hij uit Spanje komt, niet omdat het een of andere obscure niche is 😛
Sevenof9 LilyMilie Ik vind hem wel grappig, merk niet echt een verschil in humor met Nederlanders 🙂 maar qua series geen idee, als ik ze ooit kan verstaan kan ik het je laten weten 😛
Huggybird Eigenlijk van de week op schoolreis met de kleuters in de speeltuin. We zouden blijven tot 13:30 en ik ging om 12:30 een rondje lopen door de speeltuin met de fles zonnebrand om de kinderen die ik tegen kwam in te smeren. Eerst op zoek naar de roodharige en hele blonde kinderen en toen de rest. Een uur op het heetst van de dag in de volle zon en met water spelen leek mij een goede reden om een rondje te smeren. Een collega vond het nogal overdreven en lachte mij eigenlijk een beetje uit…. Ik ben gewoon door gegaan.
Liekje81 Huggybird zeker een goede reden! Overdreven? Als mn kind verbrand terug was gekomen was ik wel pissig geweest.
Rietjesbeker Huggybird dat is een hele goede reden en je collega kan de pot op. Ik was echt niet blij geweest als mijn kind verbrand terug zou komen. Goed dat je hebt gesmeerd! 👍
Toch6 Huggybird overdreven niet, ik had er zelf alleen niet aan gedacht. Altijd fijn als andere er wel aan denken 👍
Huggybird Liekje81 ik dus ook…. We hadden het mee, en wat is het nou voor een moeite. 5 kinderen op een rijtje en spray en laat ze hun armen zelf doen, ik doe de oren gezichten en nekjes, spray voor op de benen, ik doe de achterkanten. Zo gepiept.
Liekje81 LilyMilie een vriendin zei laatst zelfs tegen me dat het niet goed is zo vaak te smeren 🤐 Ik had dafne na 2 uur en gespeeld in water weer ingesmeerd....
Huggybird Toch6 ik verbrand zelf heel snel dus daarom denk ik eraan. Die collega verbrand niet dus misschien vond ze het daarom wat overdreven…
Huggybird LilyMilie ik ben vroeger zo vaak verbrand als kind zijnde… 😔 het werd toen nog niet zo serieus genomen (ongeveer 43 jaar geleden) Nu heb ik in mijn gezicht en op mijn armen allemaal donkere vlekken. Ik weet niet of het daar van komt maar het zou mij niet verbazen… Én als ik met kinderen op stap ben voel ik me daar serieus verantwoordelijk voor… liever een keer te veel smeren dan te weinig….
Liekje81 Huggybird als kind verbranden geeft later 50% meer kans op ontstaan van huidkanker. Dus tja, liever te veel smeren dan te weinih hoor.
Toch6 Huggybird ja ik verbrand haast nooit, de kinderen ook niet. Dat maakt wel dat ik minder alert ben inderdaad