Over D 😯
Oplader van zn fiets deed het niet goed meer en er rammelde iets. Heeft hij hem gisteravond opengeschroeft (terwijl hij naar bed moest uiteraard 🙄), geconstateerd wat er gebeurde als de stekker erin ging (vonkjes), wat is kapot was en hoe het gemaakt kon worden.
Zelf hebben we geen soldeerbout dus "ik neem hem morgen mee, dan heb ik 3u meneer v.A." (mentor en techniekleraar).
Euh oke. Zelf ben ik gisteravond even gaan googlen wat een nieuwe oplader kost want had er weinig vertrouwen in.
Vanmiddag appje: oplader doet het weer.
Heeft hij het idd aan zijn mentor gevraagt, samen naar Electrotechniekleraar gegaan en die heeft het gemaakt.
Vorig jaar zou hij dat echt niet gedaan hebben, ook al had hij wel een klik met die juf. Maar deze mentor... 👌 De zorgcoördinator die ik heb gesproken voor de inschrijving heeft niks teveel gezegt over deze mentor (was al bekend, al jaren pakt hij 1havo en dat is maar 1 klas)
En de 2e 😯:
"Ik heb papa's nummer aan ▪︎jongen uit het dorp▪︎ gegeven want die wil van de zomer graag een week mee en mij lijkt dat ook wel leuk als dat de eerste week kan".
Euhm oke? Ik ken de jongen niet, wel het gezin maar met 6 puberjongens ofzo weet ik niet welke het is😂 ik weet nog niet of ik dat wil, ze zijn in mijn ogen zo vreselijk streng christelijk en ik heb geen zin in vragen waarom we wel tv hebben enzo😅