Honkeytonk 550 is echt weinig voor de regio waar ze zoeken en dan de eisen qua grootte en aantal kamers.
Dat is zo'n ver van mijn bed show.. ik dacht dat Harderwijk ook niet meer interessant was omdat het toch te ver van de randstad was, maar dat is dan blijkbaar niet zo. Ik heb vooral zoiets van.. gast, er zitten hier ook BCC's, vraag een overplaatsing aan en met dat budget krijg je er een zwembad in de tuin bij of heb je een monumentaal pand hartje centrum 😂
Meeste rijtjeshuizen komen hier al niet in aanmerking voor kopen zonder kijken, want die liggen rond het minimum wat je nodig hebt om überhaupt aan het programma mee te mogen doen..
Honkeytonk de grote dingen wel, maar als ik kijk naar mijn losse apparaten die werkruimte in beslag nemen 😬
De airfryer, koffiezetapparaat, waterkoker, blender staan op een vaste plek want die gebruik ik (bijna) dagelijks. Als je dat ook nog in die kasten zou moeten opbergen blijft er helemaal niks meer over voor je servies en eten.. of stel je die tentoon op je fancy-schmancy glimmende eiland?
Dan heb ik nog 80 losse dingen als een broodmand, fruitschaal, mijn koffiesiroopjes (ik ben een koffiesnob), suiker en zout potten, snoeppot, keukenrolhouder en nouja, hou het er maar gewoon op dat ik een groot voorstander ben van dichte keukens 🤣
LilyMilie Den Haag ken ik! Daar woonde een vriendinnetje, die werkte in een hotel, en daar sliepen we dan als ik een weekendje naar haar ging om te shoppen. Een plaats in Nederland die ik ken, hoera, hoera 🥳
Trees als jij al op de brandstapel beland hebben wij helemaal geen kans meer 🤣
LilyMilie ik ga de Donald Duck lezen, meer kan ik niet aan vandaag! 😆
Miek89 bizar gewoon!