Softbasegaming ja superleuk! Er zit een jongen bij uit I's klas die die eigenlijk niet echt kende voor dit project, maar ze zijn nu bevriend geraakt dus dat is al heel fijn 😊
Afgelopen week hebben ze foto's gemaakt voor het promotiemateriaal en vanaf volgende week splitst de groep op. De helft gaat met het communicatie/social media team aan de slag, en de andere groep (waar I zich voor heeft opgegeven) gaat het programma en het decor uitwerken en iedere groep gaat daar workshops voor volgen.
Het is allemaal veel groter dan we beiden hadden verwacht, dat hebben we echt onderschat. I dacht gewoon leuk, backstage mogen komen, rondlopen waar I's helden ooit voor zijn gegaan, en ik dacht dus gewoon een leuke uitdaging voor de angsten.
Maar ik denk dat we allebei meer een schoolfeest-idee in ons hoofd hadden als uitgangspunt, maar ze werken gewoon direct samen met de organisatoren van oa Roadburn en worden echt als volwassenen behandeld.
Bijvoorbeeld met die social media foto's, we gingen er gewoon vanuit dat die groepsleider met z'n iPhone even wat kiekjes zou nemen voor instagram zeg maar, maar ze hebben gewoon een complete shoot van 2 uur gedaan met de concertfotograaf.. Dat is een van de droombanen van I, dus dat was natuurlijk hardstikke gaaf!
Het hele project lijkt eigenlijk nog meer op een soort stage dan 'even een feestje organiseren', dus het is echt een hele gave ervaring die I nooit meer gaat vergeten! (En waar ik stiekem best jaloers op ben 🤭)
En als ze klaar zijn mogen ze ambassadeur of adviseur worden, dus wie weet wat dat allemaal nog gaat brengen..