Vandaag belde ik de rabobank omdat ik niet meer kon inloggen met internetbankieren. Wel door een eigen fout, want ik dacht dat ik op de rekening van de oudste zat omdat ik van die rekening wat wilde overboeken. Maar in plaats daarvan zat ik op mijn eigen, verwacht ik. De rekening van de oudste gebruiken we niet zo heel vaak, dus ik wist de code niet 100% zeker meer. Daardoor heb ik verschillende variaties geprobeerd, tot ik te vaak de verkeerde code in had gevuld. Ik zou dan even met mijn pasje en de rabo scanner weer moeten inloggen en dan zou het goed moeten zijn, maar daar kreeg ik iedere keer een foutmelding.
Dus ik bel erheen en leg de situatie uit. "Ja mevrouw, ik zie dat internetbankieren nooit is aangevraagd voor deze (gezamenlijke) rekening"
Erg bijzonder, gezien ik dus tot mijn eigen fout gewoon kon internetbankieren. Dit heb ik ook benoemd.
Nouja, volgens de man van de rabobank zou ik heel makkelijk opnieuw internetbankieren moeten kunnen aanvragen online, dus dat heb ik maar gedaan. Nu wachten tot de verwerkingstijd van de aanvraag voorbij is.