[verwijderd] Roodkapje ik heb voor het eerst juist het tegenovergestelde gevoel, in mijn ogen zitten we al op 94 maart ofzo.. Maar goed, dat kan ook komen omdat het einde van mijn bankrekening al in zicht is đđ¤Ŗ
Marshmallow [verwijderd] ik had dat met februari. Pff wat duurde die maand lang! Heb ik nog nooit gehad Ên het zijn maar 28 dagen đ
Trees Softbasegaming ik ruik hem al (of ik ruik gewoon koeienpoep, want de boer heeft hier gisteren gemest đ¤Ŗ). Ik hoor de vogels in de ochtend al veel meer kwetteren. Mijn narcissen staan in bloei, ik zag al katjes aan de bomen en er zijn al lammetjes geboren. Ik voel de lente al aankomen. Heerlijk!
Trees Rosemary hier gisteren, maar dat maakt mij niks uit. Ik zie en ruik gewoon de lente en de sneeuw negeer ik đ.
iMoeder Ik heb vanochtend parfum op gedaan. Best een aanwezig luchtje wat je goed ruikt normaal. En ik ruik het ook als ik aan mezelf snuffel. Maar ik ruik ook mijn parfum van gisteren er nog doorheen. đ¤
Snoeki Over het bestel, retour, en betaal systeem in de app van bon prix. Onduidelijk kwa informatie over betalingen, je kunt je retouren niet inzien. Maar het is gelukt en morgen het retourpakket afgeven bin PostNL.
Dahlia Snoeki dat vind ik ook niet prettig aan boxprix. Duurt lang voordat ze alles verwerkt hebben, weken kan het wel duren.
Snoeki Dahlia Ow dan hoop ik niet dat ze gaan miepen over de betalingen. Heb voor achteraf binnen 14 dagen gekozen. En nu alleen betaald wat ik gehouden heb. Wat retour gaat dus niet. đ
Dahlia Snoeki zo doe ik het ook maar dan sta je een tijdje in de min want t duurt lang daar voordat ze de bestellingen binnen hebben en behandeld.