Hopsatee maar ze post helemaal niks positiefs, alleen dat ze het ouderschap heel zwaar vind en dat ze zich slecht voelt. Dat was een jaar terug toch meer afwisselend. Maar het is vooral alleen maar donkerder geworden.
Ik vind het ouderschap soms ook zwaar, en twijfel ook. maar ik kan zeker nog genieten.
Ik heb nog nooit iets over coaches gelezen voor haar? Of misschien wel iets van relatietherapie wat ze laatst poste, en voor haar bekken. Maar vind het zo jammer dat , vooral voor haar , dat haar leven zo zwart is geworden. En ik blijf er bij, dat moet je niet normaliseren. Het leven mag ook gewoon leuk of afgewisseld zijn en ik denk door te zeggen dat het normaal is, mensen dus veel minder snel hulp zoeken als het nodig is.
En heel eerlijk, als jou dagen altijd zo zwaar zijn, dan denk ik echt dat je ook daarbij hulp moet zoeken. Ik bedoel, hoe fijn zou het zijn als je ook met kleine kinderen elke dag even iets fijns kan ervaren.
Ik vind het oprecht rot voor haar (en ook voor jou als dat zo is) dat het hele leven uit zwaar, kut, twijfel en slecht bestaat. Er kunnen ook echt dagelijks momenten zijn dat het fijn is, je kan lachen en even een warm gevoel kan hebben.
En dat mag ook jij ervaren he! ❤️