Rietjesbeker Dat mijn zoon nu al de zesde poepluier heeft in een half uur tijd. Een kind is op een gegeven moment toch gewoon leeg!?
Toch6 LilyMilie Vrouwen zitten teveel op hun telefoon tijdens de zwangerschap en nu hebben veel kinderen autisme. Aaaaaaah is dát de oorzaak!
Trees Ik heb wat dure parfums op marktplaats gezet. Ik vind de geuren veel te sterk. Het zijn wel aangebroken flesjes, maar daar is gewoon echt interesse voor 😳. Ik had niet verwacht dat er flink geboden zou worden op tweedehands flesjes.
1986Lynn Dat het schoonmaken (kalkaanslag) van onze zwarte kranen etc met een halve 🍋 (citroen) echt heel makkelijk gaat, even over heen wrijven en afvegen met keukenrol en weg 😁
iMoeder 1986Lynn Schijnt ook heel goed te gaan met een prop bakpapier. Zelf nog niet geprobeerd maar de TikTok’s zien er veelbelovend uit.
1986Lynn iMoeder Ga ik ook proberen, nu zal het eerst wel even weer tijdje wegblijven. Heb je ook een goede tip voor groene aanslag buiten? Ik lees overal schoonmaakazijn, maar dacht misschien is er ook nog een andere tip
Jules Ik schrik net (7:15) wakker, een uur te laat! Hoe krijg ik de kinderen nu nog op tijd op school! 🤪
Vulpen Hopsatee Wisten jullie het van tevoren van elkaar? Ja! 🙂 Ze woont trouwens in jouw dorp, heel dichtbij dus, en het lukt nooit om af te spreken want druk enzovoorts, en toen zagen we elkaar dus ineens juist heel ver van huis 🤣
Softbasegaming Er liggen 2 witbroodjes met blokken in onze tuin 🤔🥴. 1; dit brood hebben wij niet 2. Vlokken ook niet🤔. Zou haast denken dat de buurkinderen dit hebben gedaan, ligt namelijk tegen de gevel aan dus kan ook niet over de schutting gegooid zijn.
Manque Softbasegaming Wij hebben hier ook regelmatig brood in de tuin. Maar ook half opgevreten appels enzo. Hier zijn het van die grote zwarte vogels die de troep maken.
Huggybird Manque hier ook ja, maar onze buren gooien brood op de garage en dan komen er meeuwen en die laten wel eens wat vallen. Wij hadden ook wel eens kippenbotjes in de tuin. Vogels jatten die uit een vuilniszak en laten het vallen. Helaas vreet onze hond die op en dat is gevaarlijk…