[verwijderd] Zonnebloem π Dat wordt een latertje, want het gaat om een versterker en ik heb Γ©cht geen zin om dat ding vanaf het pakketpunt naar huis te moeten sjouwen.. Ik ga maar heeeeel hard hopen dat hij gewoon om 15:05 komt ofzo.
Jute Gisteravond rond 21u heb ik bij Bol een pakketje besteld, werd vandaag bezorgd. Ik dacht dat er geen post kwam op maandag. Maar pakketjes zijn dus schijnbaar geen post.
[verwijderd] Trees hij is inmiddels verplaatst naar vandaag, maar vanaf 15:00 uur, geen eindtijd. Ik weet niet of ik dan die 23:59 moet aanhouden π€ Ik ga wel een klacht indienen als ze serieus pas om 23:45 komen, ik heb emdr vandaag dus ik wil vroeg naar bed.
Trees [verwijderd] 15:00 uur, geen eindtijd Klinkt als we kunnen ook nog βs nachts om 2.00 aanbellen π¬. Hopelijk bellen ze wel aan ipv dat ze het gewoon neerzetten. Ik neem aan dat het best een prijzig iets is.
[verwijderd] Trees ja klopt! Postnl is eigenlijk de enige die zich houdt aan de niet-neerzet regels van onze flat dus dat scheelt gelukkig wel. Maar die brengen het dan naar een ophaalpunt wat qua afstand net zo goed in IJsland had kunnen zitten, dus daar wordt ik ook niet blij van want versterkers zijn zwΓ‘ar π
[verwijderd] Softbasegaming dan slaapt de bezorger maar lekker op de bank in de centrale hal, morgenvroeg is hij de eerste π
Meca iMoeder Haha ik zie een Amerikaans kind voor mij die zijn science project meeneemt op zijn skateboard en onderuitgaat π en zijn Karen mama die dan verhaal gaat halen bij de maker want het ging stuk π€¦ββοΈπ
iMoeder Trees Ja dat vroeg ik me dus ook afβ¦ π€£ Meca Ze dachten, we dekken ons maar alvast in π