Marshmallow Femkes gelukkig maar al vind ik wel net als @Trees dat het ook echt verschilt. Mijn moeder wordt 70 over een paar maanden en ze lijkt en doet zoveel jonger als mijn oma bv. Mijn oma haf van die 'oma schoenen' aan en mijn moeder oogt nog zo jong. Ik word 43 dit jaar ๐
Liekje81 Vroeger vond ik mensen uit de jaren 90 en 00 ook echt jong, maar die zijn inmiddels ook alweer rond de 20 en 30 ๐คฃ in mijn hoofd klopt dat nog steeds niet soms, haha.
Marshmallow Liekje81 haha dat heb ik ook. Dan denk ik nee het is toch niet 30 jaar geleden? Pas 10 toch?
Vulpen Liekje81 Dat is ook leuk als je op een Hogeschool werkt, want dan zie je soms geboortedata van studenten waarbij je denkt: jaaaa hoor, wat ben jij nou weer voor een geniaal hoogbegaafd kind. En dan: o nee, je bent toch gewoon 18.
Femkes Vulpen Ik denk dat @Liekje81 en ik alletwee de momenten kennen dat je de geboortedatum van een pas bevallen moeder ziet en denkt, ach wat lastig, zo jong al moeder en dat het dan om een vrouw van 23 gaat. Beetje hetzelfde idee denk ik ๐
Toch6 Vulpen heb ik met personeel ook, geboortejaar 2003... die hoort op school... oh nee, 19 dus mag gewoon
Pimpelmeesje Ik voel mij wel oud ๐ค Altijd all gehad eigenlijk dat ik mij ouder voelde dan ik was/ben, werd ook altijd veel ouder geschat. Erg grappig als je als 15 jarige uit gaat ๐คญ
Marshmallow Pimpelmeesje ik word altijd jonger geschat. Andere kant dus op, want als 20 jarige was dat best kut.
Liekje81 Marshmallow hier hetzelfde. Minstens 10 jaar jonger geschat. Dat is nu leuk, niet als je als 22 jarige een joint wil gaan halen en je naar je id gevraagd wordt ๐๐คฃ
Pimpelmeesje Marshmallow ja dat is irritant op die leeftijd. Ik heb toen ik 15-18 was echt zo vaak gehad dat een man tegen mij praatte en dan noemde ik tussen neus en lippen door mijn leeftijd en dan keken ze enorm geschokt en regelmatig zeiden ze er ook nog sorry bij ๐คฃ
Liekje81 Femkes nou idd! Ik werk nu al 16 jaar in deze huisartsenprakrijk. Ik zie al die kinderen opgroeien, pubers zijn en dan inderdaad nu kinderen krijgen. Heel leuk, maar wel soms: hoe dan!?!? ๐
[verwijderd] Vulpen Maar van jou vind ik dat niet want wij zijn blijkbaar uit hetzelfde geboortejaar ๐ Oeh gezellig. ๐ Wanneer word je 36?
Hopsatee Ik heb nu echt dat dan mijn stagiaire zegt: mijn moeder is 44 ๐ฎ๐ฎ๐ฎ๐ฎ Nou ben ik daar dan nog niet (want ik bedoel ik word nog 38) maar toch. Ik heb collegaโs van 40-45 en die lijken helemaal niet oud en hebben nog ukkies van 4 jaar ๐
Rietjesbeker Hopsatee ik ben zo'n laatste โ๐ dit jaar word ik 40 en mijn kinderen zijn 5 en dan-3... Ik voel me eerder begin 30 ๐ฌ
Femkes Hopsatee Wij zijn van de zomer op een bruiloft geweest waar de moeder van de bruid jonger is dan mijn man. En ik scheel 4,5 jaar met mijn man. Toegegeven, moeder van de bruid was 20 toen ze beviel, maar dan nog.
Marshmallow Hopsatee Ik heb collegaโs van 40-45 en die lijken helemaal niet oud en hebben nog ukkies van 4 jaar ๐ Dat ben ik! 42 en ukkie van 4 jaar en ik lijk jonger ๐ฌ๐
Huggybird Liekje81 ik heb kinderen van oud leerlingen op school. Toen ik ze hun kind bij de peutergroep zag brengen dacht ik โhuh, die zijn toch net van school?!?!โ ๐ค