Mijn kinderen hebben vandaag geen ruzie gemaakt, hebben elkaar niet geslagen, overlegde, vroegen dingen wan elkaar en troostte elkaar, ze konden zelfs speelgoed delen. De laatste tijd komt N heel erg overprikkeld van school thuis en is het wat minder gezellig hier in huis.
Maar, N heeft wel in 2 dagen tijd 2 keer op de Nintendo gebeten, en nu zitten er 3 barsten in het scherm. Dat dan weer wel. π Hij krijgt dus iets om op te bijten. π
Ik ga trouwens even verder met mijn verbaasdheid. De jongste laat steeds meer dingen zien die de oudste ook altijd deed. Ipv dat hij met al het speelgoed speelt, begint hij alles netjes in de woonkamer op een rijtje te zetten. Ik krijg echt flashbacks. En hij heeft dit niet gezien bij zijn broer want hij deed het niet meer op de leeftijd dat de jongste het in de gaten kon hebben.
Zijn speentjes legt hij in zijn bedje ook altijd op een bepaalde manier neer en dat mag echt(!) niet op een andere manier anders is het gillen. π«£ Ik hou echt mijn hart vast. Straks hebben we 2 kinderen die qua uiterlijk bijna identiek zijn, maar ook qua innerlijk, help. π€£