Trees Vulpen Denk je dat ze al wel uitgegroeid is qua lengte? Nee, ze moet haar pubergroeispurt nog krijgen π¬. Ik las net wel ergens dat meisjes voeten rond de 12 jaar zijn uitgegroeid. Ik hoop voor haar dat het nu klaar is. Bloem hij leeft inderdaad ook op grote voet.
Miek89 Trees ik heb dat ook ergens gelezen. En nu ik zo terugdenk zijn mijn voeten ook niet verder gaan groeien na m'n 12e
Trees Miek89 Nee, de mijne inderdaad ook niet. Alleen was ik toen al wel ongesteld etc. Zij nog niet, dus ik weet niet of dat ook nog uitmaakt.
Trees Hopsatee Rietjesbeker Misschien een stomme vraag, maar zijn er wel genoeg schoenen voor vrouwen te vinden in deze maat? Mijn dochter zit zich daar zorgen over te maken (ze maakt zich momenteel echt over alles zorgen) en ik heb gezegd dat dit geen enkel probleem is. Dat klopt toch wel π¬.
Rietjesbeker Trees ik had met 12 jaar ook maat 41 en daar is het bij gebleven. Mijn moeder geloofde me eerst niet toen ik zei dat mijn oude schoenen te krap zaten. Waren de in een half jaar 2 maten gegroeid π¬
Rietjesbeker Trees ja joh, in maat 41 is alles gewoon te verkrijgen! Komt helemaal goed met schoenen π
Trees Hopsatee Huggybird Pimpelmeesje Kind is hierover weer helemaal gerustgesteld. Ik heb gezegd dat de helft van de vrouwen hier wat grotere voeten hebben en dat jullie echt hele gave schoenen hebben π
Blue Hopsatee dit heb ik andersom ook met maat 35/36. Meeste is gewoon verkrijgbaar (zeker sneakers, gewoon op de junior afdeling shoppen). Maar schoenen met hakken beginnen soms wel pas met maat 37, dus dat is wel jammer.
Rietjesbeker Dat we (man, zoon en ik) tot 8 uur hebben geslapen! Meestal is zoon 6 uur wakker en roept ons dan wel heel hard, maar nu gewoon uit geslapen voor ons doen! Dochter was al wakker en was zelf naar beneden gegaan, maar dat had ik niet gemerkt.
Huggybird Trees π π Ik hebben variatie van hip en minder hip hoor. Ik heb Adidas (zitten mij niet lekker) ik heb Panama Jack boots (zaten heel lekker maar weet nog niet of dat met mijn lamme poot ook zo is. En ik heb ecco schoenen half hoog (zitten heerlijk) en net ecco sandalen gekocht(zitten ook heerlijk. De eerste twee zijn wat hipper misschien dan de laatste twee.
Rosemary Dat we net een meeting hadden met de trainer en ouders van het voetbalteam. Echt belachelijk hoe belangrijk voetbal zou moeten zijn in het leven van 8 jarige jongens en meiden zeg. π€―
Puzzelstukje Rosemary Echt he! Dit hebben wij drie jaar gedaan en nu dit jaar dus niet. Voelt zoveel vrijheid!! Sterkte π€ͺ
Trees Rosemary wij hebben morgen zo meeting voor korfbal. Voor het eerst. Er is al een agenda toegestuurd π. Ik vind het echt zwaar overdreven. Wij gaan sowieso morgen vrienden van maken, want ik zag dat ze 1 training naar een andere dag gaan verplaatsen. Op deze dag heeft dochter al ballet. Dat betekent dat ze maar 1x per week kan trainen. Gaan ze vast erg leuk vinden.