Mannen zijn bijzondere wezens. Ik krijg allemaal foto's van zijn hobby doorgestuurd... ehhh waar kijk ik naar? πŸ€”

Dat ik volgens ex de schuldige bent dat zoon ziek is.
    Want hoe kan iemand ziek worden met dit weerπŸ˜…πŸ™„
    En hoe het zolang kan duren dus ik zorg niet goed voor hem🀐

Dolfijn wat een idioot. Slaat ook nergens op want hoor het genoeg om me heen en ben zelf ook ziek geworden vandaag 😏

Tis 8 uur, mijn oudste slaapt nog (4 weken rond 22 uur naar bed betekend nu eindelijk uitslapen 🀣 jammer genoeg nog niet doorslapen).

Ik test nu al negatief na een enorm positieve corona test donderdagavond.
        Wel heel fijn want vanmiddag vieren we de 2e verjaardag van C en zn nichtje voor de familie van m'n moeder. (Ik blijf alsnog op afstand en buiten) πŸ₯³

6 dagen later

Dochter had nieuwe gymschoenen nodig. We kwamen uit op maat 41 😳. Het arme kind is 12.

Trees wow. D is ook 12, heeft 39 nu

• Trees hebben hierop gereageerd.

Toch6 ik hoop dat haar voeten nu echt uitgegroeid zijn. Mijn man heeft 47 en haar oom maat 50. Ik hoop niet dat ze die kant op gaat. De jongste is echt net 10 geworden en heeft ook al maat 38.

Trees bah. Ja hier ook dames met grote voeten. Mijn broertje heeft maat 50 dus hopelijk gaat t niet zo ver…

Trees Oei dat gaat wel hard dan! Denk je dat ze al wel uitgegroeid is qua lengte? Want dan komen er hopelijk ook niet veel schoenmaten meer bij?

Oudste heeft 32 nu (gisteren gymschoenen in 32 gekocht in elk geval, maar misschien zijn ze nog wat groot, lastig passen als ze zo aan elkaar zitten...), vind ik ook al groot. Maar die is 5 πŸ˜‰ Mijn moeder heeft 34 dus nog even en ze heeft grotere voeten dan haar oma 🀣

Trees Hier ook. Zoon van 12 met maat 42 in de sportschoenen.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Vulpen Denk je dat ze al wel uitgegroeid is qua lengte?

Nee, ze moet haar pubergroeispurt nog krijgen 😬. Ik las net wel ergens dat meisjes voeten rond de 12 jaar zijn uitgegroeid. Ik hoop voor haar dat het nu klaar is.

Bloem hij leeft inderdaad ook op grote voet.