Wij hebben huishoudelijke hulp via een bureau, een vrouw die recent haar eigen bedrijf is gestart.
De hulp is 7 juli begonnen 2x pw, en heeft al 3 of 4 keer afgezegd, 1 keer omdat ze ergens anders schoon moest maken (terwijl wij dus gewoon een afspraak hadden). Daarnaast is t een drama om het contract bij het zorgkantoor goed te krijgen, want zij heeft een inlogding niet, vraagt mij om te bellen, heb ik een adres waar een papieren versie heen kan gekregen, en dan doet zij er weken(!) over om te tekenen.
Nu is ie afgekeurd, ik had iets niet goed gedaan. Zegt ze tegen mij dat het wel erg lang duurt, en of ik het dan wel die dag kan opsturen.
En dan heeft ze ook nog gevraagd of we niet meer konden betalen. We hebben een tarief afgesproken, dat was prima, maar nu ineens wilde ze weten of we niet meer konden betalen. Ja dat kan, ik mag haar tot 55 euro ofzo per uur betalen, maar dat wil ik niet. Of ik het toch wilde overwegen vroeg ze van de week aan de telefoon.
Ondertussen was ik het natuurlijk al zat en aan het zoeken naar een andere oplossing. Die heb ik gevonden, dus ik heb haar een mail gestuurd dat ik per direct de hulp wil stopzetten.
Krijg ik net een appje "Mag ik vragen wat de reden is van de directe stopzetting"
Wat denk je zelf? đ¤Ē
Ik twijfel nu of ik het allemaal bij haar neer leg of alleen zeg dat wij betrouwbaardere hulp nodig hebben.
Maar ik moet eerst bijkomen van de verbazing.
Ik had eigenlijk verwacht dat zij zelf ook zou stopzetten zodra het zorgcontract geregeld was en de facturen voldaan waren.