Onze buren aan de ene kant zijn niet de makkelijkste/vriendelijkste mensen. Er is over het algemeen een soort consensus over elkaar grotendeels negeren, maar we zijn nu aan het verbouwen, dus er komen wat busjes en vrachtwagen om zaken te leveren en dergelijke. Normaal gesproken flipt de buurman al als er iemand een minuut bij zijn carport stil staat om een pakketje af te geven, laat staan als het langer duurt. Op zich heeft hij helemaal gelijk, je mag elkaars uitgang niet blokkeren, maar je kunt het ook normaal aangeven, het gebeurt hier echt niet elke week, zelfs niet maandelijks.
Maar net maar even naar hun toegelopen ivm levering en montage vandaag en maandag. Uitgelegd dat niet te voorkomen is dat het tijdelijk blokkeert bij levering, maar dat het niet zo lang zou moeten duren en dat we maandag even willen zorgen dat het busje bij ons de carport in kan, maar dat het mogelijk is dat het wel tijdelijk overlast geeft.
Zegt hij: geen probleem joh,zet maar gewoon neer, volgens mij hoef ik niet weg, anders neem ik de werkbus wel (staat een straat verder) of ik vraag of het heel even kan worden verplaatst. Geen enkel probleem!
Daar maak ik me dus al de hele week druk om🙈