Trees [verwijderd] ik heb ook hele grote tepels. Ik denk dat deze bij mij net wat te klein valt op de borst. Ik vind het namelijk wel prettig dat alles goed bedekt is. Anders een goeie optie π.
[verwijderd] Trees heel jammer. Ik mis net 1 extra touwtje voor wat support, anders hadden alle kleuren ook al in mijn mandje gezeten.
Huggybird Trees ππππik zie het al voor me, jullie komen de camping op met die kip kerrie caravan en dan ga jij ervoor liggen zonnen in dit eeeehhhmm veter badpak ding π jammer dat ze geen kerrie geel hebben ππππ ik kom echt niet meer bij πππ
Trees [verwijderd] nu ben ik vooral heel benieuwd waar jij dit touwtje voor extra support zou willen hebben π€£ Huggybird dan ben ik echt net een kiprollade ππ
[verwijderd] [verwijderd] in de categorie rare aliexpress reclames krijg ik nu deze als suggestie. Ik begin bang te worden, aliexpress, wat gebeurt er allemaal met mijn cookies daar? π π
Honkeytonk [verwijderd] ja dat gillend is om 22 uur wel vreemd. Kinderen om kwart voor tien wakker vind ik dan minder vreemd maar dat komt omdat mijn oudste van 5 ook bij regelmaat dan nog wakker is π en als wij buiten zitten hij dus vaak ook.
Honkeytonk [verwijderd] haha nee, dan gewoon in onze tuin. Ze zitten in de speeltuin hier ook nog wel tot laat. Soms ga ik wel wandelen met m'n oudste en hij is dan altijd boos dat hij niet naar de speeltuin mag. (dan krijg ik hem nooit meer mee naar huis). Dus tegenwoordig vermijd ik die speeltuin op avondwandelingen haha.
Femkes Kennen jullie die campagne: er zijn meer Peters CEO dan vrouwen? https://nos.nl/artikel/2414408-vrouwen-heten-deze-week-peter-op-linkedin-iedereen-snapt-waar-het-over-gaat We kregen een mail omdat de OR nieuwe leden zoekt. Ik heb even zitten kijken en bij ons zitten er meer Hans'en in de OR dan vrouwen.
Manque Femkes Wij hebben meer Stefan's dan vrouwen π€£ Ik ben momenteel de enige. We begonnen met 3 vrouwen, maar die andere 2 zijn al opgestapt. Dus een verhouding van 1:11.