Trees Haha we hadden inderdaad de bruiloft in het mooie E. En zo herkenbaar! Vooral dat ze ook allemaal aan mij vragen hoe ik dat doet en als ik het dan uitleg is het knap van mijn man. Maar hij heeft ook al eens te horen gekregen dat hij onder de plak zat. Wat niet zo is, maar dat vinden ze als je als man iets moet afstemmen met je man (bijv vrijgezellenfeest van vriend ik zei: je kan alle weekenden maar dat ene weekend niet dan ben ik een weekend weg dus dat gaat echt niet. En al die mannen: ja uh hoezo gaat je vrouw weg dan jij gaat toch voor?) daar werd ik zo pissig van. Hoezo, omdat het een man is gaan zijn afspraken voor?!
Ik verbaas me alleen elke keer omdat het in mijn dagelijks leven, hier in de buurt, met mijn werk en vriendinnen en (andere) vrienden van mijn man nooit en ding is zeg maar. En daar is het altijd net alsof ik mezelf steeds sta te verdedigen waarom wij niet traditioneel verdeeld zijn. Terwijl dat voor ons dus nooit niet eens een discussiepunt is geweest ofzo. Eigenlijk best knap van mijn man dat hij zo vooruitstrevend is geworden 🤪