Vulpen groep 8-leeftijd. Het is al een tijdje gaande, gesprekken met school gehad, maar het gaat heel achterbaks en gemeen. Ze proberen nu haar vriendin tegen haar op te stoken. Ze vragen het meisje continue mee naar leuke uitjes en dan mag mijn dochter niet mee. Wat dan heel duidelijk gemaakt wordt. Het vriendinnetje van haar heeft het nu gelukkig ook door.
Mijn dochter wil er geen energie meer in steken, maar ik zou het liefst nog wel even heibel schoppen. Die 2 pestmeiden zijn nu al twee weken lang mijn dochter onder de neus aan het wrijven dat ze met haar vriendin in de meivakantie naar een kinderpretpark gaan. Hoe geweldig leuk dat wel niet is bladiebla en dat mijn dochter dan alleen thuis zit ๐คฎ.
Nu wil het vriendinnetje ook niet meer mee met die meiden en ik moest natuurlijk het kinderpretpark over rulen met iets veel leukers. Dus ik heb net tickets besteld voor het bevrijdingsfestival waar mijn dochter en haar vriendin dan met mijn man en een vriend heen gaan. Dat is natuurlijk veel cooler dan een stom kinderpretpark ๐ (ik hoop dat die pestkoppen goed jaloers zijn!)