Pimpelmeesje Ik ga mij nu afvragen of er echt mensen hun piemel in de kaasfondue gaan hangen π€ eens wat anders dan slagroom π
[verwijderd] Dat mijn dochter haar eerste okselharen heeft. Dat die oksels kunnen stinken wist ik al maar nu komt er ook haar bij. Ze heeft ook al flink borsten, dat begon op haar 7e al. Ze is er vroeg bij. Ik vrees dat haar eerste menstruatie ook wel binnen een paar maanden komt.
Tantetil [verwijderd] hoe oud is jouw dochter ook alweer? Mijnes wordt 12 over een maand en menstrueert nu al ongeveer een half jaar. Zo jong hè.
[verwijderd] Tantetil ze is 9. Nog wel aan de jonge kant. Dus ik hoop dat die menstruatie nog even duurt.
Vulpen Van alle boeken hier in huis heeft jongste 'De Zoete Zusjes' gekozen om zich door oudste te laten voorlezen π€π€£ Oudste worstelt zich er prima doorheen maar ik denk niet dat jongste ook maar enigszins snapt waar het boek over gaat.
Ysabella Mijn man heeft het gister direct geregeld. Wat intern zitten en andere mannen met andere huishoudens wel niet met een mens kan doen. ππ
Honkeytonk Dat mijn oudste nu naar buiten rent , in alleen een onderbroek, om op de drijfnatte trampoline te springen , hij wil weten wie hoger kan.. hij of het water. ππ