Snoeki Fantykoekie oe dat hoop ik dan maar. Dat zou echt zonde zijn. Gelukkig kwam hij er snel achter dat kort niets vooor hem was
Fantykoekie Snoeki bwoah kort vond hij ook wel mooi. Geen idee waarom die nu lang haar wil maar ik vind het geweldig 🤣
Fantykoekie Helemaal verbaasd. Wou last minute een Mario pakje kopen maar tja nergens te vinden. Oproep geplaatst op een Facebookgroep en 10 minuten later kreeg ik een bericht en nu draagt ons zoontje het al 😂 Hij is helemaal gelukkig en ik ben weer de beste en liefste mama van de hele wereld 😜
[verwijderd] [verwijderd] Mijn dochter is net 7 en gaat nu naar maat 35 toe. Ik moest laatst nieuwe klompen voor in de tuin voor haar hebben en liep tegen een goedkoop paar in maat 36 aan. Die heb ik toen meegenomen, omdat het voor klompen niet zo uitmaakt als ze net iets te groot zijn, maar ik stond wel even te kijken dat ik iets van de damesafdeling voor haar mee kon nemen!
[verwijderd] [verwijderd] helemaal precies weet ik het niet maar ze heeft kledingmaat 146-152 afhankelijk van het kledingstuk en/of eventueel merk.
[verwijderd] [verwijderd] ja ☺ Edit: ik heb haar net proberen op te meten. De centimeter geeft 136 cm aan. Dat kan nooit kloppen want dan zou ze kledingmaat 140 hebben. Als ik haar dat aantrek, hangen dr mouwen/broekspijpen op hoog water..
[verwijderd] Ik heb het woord "Hautain" in mijn nieuwe verhaal verwerkt. Ik moest er om grinniken 😉
[verwijderd] Dat er mensen zijn die 77 euro per maand betalen voor tv en internet. Wtf. Dat is twee keer wat wij betalen. En wij zitten gewoon bij Telfort.
Toch6 [verwijderd] wij nog meer, ik wil geeneens uitrekenen hoeveel totaal 🙈 Maar dan is het wel voor thuis en aan boord. Vooral voor aan boord tikt goed aan
Cactusje [verwijderd] Je moet natuurlijk wel het aller snelste internet ( wat zelden gehaald wordt) hebben en alle tv zenders ( die je niet kijkt) 😜.
Marshmallow [verwijderd] haha idd. Ik zit ook bij telfort. Ideaal omdat ik mobiel ook daar heb. Dubbele data en minuten. En eigenlijk kijk ik nog nauwelijks tv.
[verwijderd] Ik liep vanmorgen de woonkamer in en dochters zaten samen heel lief de video te kijken van toen oudste op de neonatal unit lag. Wat vliegt de tijd!
[verwijderd] Dat sommige mensen een hele studie maken van hun zwangerschap. Met rijtjes oplopende testen, meerdere merken natuurlijk. En als klap op de vuurpijl zo’n cb met weken indicator. En dat mensen zoals ik er nog naar kijken ook..