Rietjesbeker Dat zoon toch nog echt last heeft van de overgang naar wintertijd. Half 6 is toch echt veel te vroeg op zaterdag! (helemaal als je pas half 12 op bed lag)
Hooyo-shimbir Rietjesbeker dat is idd wel een beetje heel vroeg! Hier gaat t gelukkig best aardig. Vandaag 7 en normaal is het 8 in het weekend.
Huggybird T heeft een prachtige bos krullen maar altijd een vlecht of een staart. Gisteren zei ze dat ze geen vlecht meer wilde maar haar staart ook niet mooi vindt. Nu zitten we bij de krullenkapper π₯³ ik hoop dat ze het wat vaker los wil dragen als het mooi geknipt isππΌ
Huggybird Tantetil [verwijderd] Gaaf hΓ¨? π de bovenlaag is nog wat droog maar daar gaan we aan werken.
sjorsje Mijn energierapport. Ik heb dit jaar al bijna 600 kwh meer verbruikt dan vorig jaar en bijna 200 meer aan gas. En ik kan niet achterhalen waar dat dat door komt. Thuiswerken was vorig jaar al, geen nieuwe apparaten en ook geen hele oude apparaten.
Miek89 sjorsje staat je verwarming continu aan? Als je niets anders hebt dan het jaar ervoor zou je ook nog kunnen kijken of je meters defect zijn. Alleen geen idee hoe je daarachter moet komen om te zien of ze stuk zijn π¬ 200 kuub meer gas is wel een heel groot verschil. Zijn de meterstanden wel juist doorgegeven?
sjorsje Miek89 dit jaar was wel tot in mei koud, mss dat daar door komt. Ik probeer nu de verwarming in de loop van de ochtend pas aan te zetten. Ik werk thuis en ik ga niet de hele dag in de kou zitten. Maar eens goed opletten de komende tijd.
June sjorsje wij hebben digitale thermostaatknoppen die je individueel aan en uit kan zetten. Dan hoeft niet heel het huis op te warmen, maar je werkkamer is lekker warm. En die 200 kub, zou heel goed kunnen. 2020 was heel vroeg en lang warm. 2021 is heel koud gestart en het was veel langer koud.
Ysabella sjorsje ik zou een tijdje elke dag de meterstanden opschrijven. Misschien loopt je meter wel door.
Louelle81 Uitspraak van m'n dochter. Ze is in september 3 geworden. "Mama waarom heb ik 2 oma's?. Ik leg uit.mama heeft een mama papa heeft een mama. Maar waarom heb ik dan maar 1 opa? Ik verbaas me echt dat een 3jarige hierover nadenkt.
Marshmallow Louelle81 leuk. E is ook zo. De dingen die ze af en toe zegt een vraagt. Ik heb vandaag in de winkels nog best veel mensen zonder mondkapje gezien en dat vind ik toch gek. Hoe erg is zo'n mondkapje nou? Ze hadden het gewoon niet moeten afschaffen denk ik.
Dahlia Elk jaar weer zegt mijn kind tegen mij, mam het sinterklaas journaal begint maandag en Elk jaar weer denkt deze moeder.... Oh holy crap, dan is dus de zaterdag erna schoen zetten en ik heb geen cadeaus! Waarom!?!? Waarooooommm heb ik met sint altijd zo'n lakse instelling ohhh dat komt wel! π€―
Jules Dahlia Ik ook, heb nog niets in huis. Mijn dochter is net jarig geweest, dus verjaardag, trakteren en kinderfeestje en dan ineens π¨π¨ shit Sinterklaas!
Marshmallow Dahlia ik heb wel schoen cadeaus maar verder niets. Wil er woensdag rustig voor gaan zitten. En dan vragen wat hun vader koopt zodat ze geen cadeaus dubbel krijgen.
Femkes Dahlia Ik heb gisteren lobbes.nl leeggekocht. Daar hadden ze heel veel schoencadeautjes waar ik (in ieder geval voor mini en midi) mee verder kon en ze bezorgen. Ik vind ze voor speelgoed fijner dan Bol.com moet ik zeggen. Met dank aan @Toch6 die de site een keer vermeldde.
Dahlia Jules hier ook, man is de 4e jarig en ik de 9e nov. Dus dan zit ik daarmee te kijken hoe we dat plannen enz en dit jaar in verbouwing dus echt weer niet aan gedacht
Dahlia Marshmallow das ook nog wat ja als je gesplitst bent. Ik ga meestal 1 dag shoppen en dan koop ik alles wat ik tegen kom. De oudste heeft nu wel een heel fijn lijstje samen gesteld met ook spullen erop waar je langer mee doet. Zoals een dekbed van pokemon.