Honkeytonk ik probeer met de meeste dingen wel iets van een richtlijn te zoeken, maar de kijkwijzer van Imdb is zó Amerikaans af en toe 😅
Babysittersclub heeft al een tag dat er gepraat wordt over tampons en iemand oh my god zegt 😂
Vind het lastig in te schatten, en vooral met deze zijn het nogal wat uitersten..
Maar ik kijk zelf wel eerst een aflevering (overdag, niet vlak voordat ik ga slapen 🤣) en beslis daarna wel.
Ysabella ik ben het op zich ook helemaal met je eens hoor, dat sommige dingen niet nodig zijn. Maar ik ben ook bang dat het niet tegen te houden valt naarmate ze ouder worden. Zeker nu ze echt aan het puberen zijn en het steeds meer een kwestie word van peer pressure. Vroeger was het makkelijker, toen luisterden ze gewoon als ik nee zei. Nu fietsen ze naar het huis van een vriendin die het wel mag kijken of ouders heeft die minder controleren, en kijken ze het daar gewoon. En dan heb ik echt liever dat ik er zelf bij ben, kan ingrijpen en erover kan praten wanneer nodig..
Vulpen ik mis de tijd ook dat dementors nog eng waren hoor! Ik heb voorgesteld ipv Squid Game The Hungergames te kijken, maar die hadden ze al gezien en was zó saai.. 😬