Ysabella ik plaats het liever niet online ivm de privacy van H, maar het komt er op neer dat zij iets te veel geprobeerd heeft om een moederrol op zich te nemen over een situatie waar ze geen zak mee te maken had en heel persoonlijk was. Door haar bemoeienis zijn er grenzen van H overschreden, is haar vertrouwen geschonden en heeft ze haar doelbewust geconfronteerd met een een onderwerp waar H de dag ervoor bijna een paniekaanval over gehad heeft. Maar het was goed bedoeld. Ze had het recht niet om zich daarin te gaan mengen, het hele gedoe was onwijs vervelend voor H en enorm denigrerend naar mij toe, omdat ze daarmee mijn capaciteiten als moeder om de situatie aan te pakken in twijfel trok.
Oh, en dat was nadat ze besloot om de meiden beloftes te doen die tegen de afspraken van het ouderschapsplan in gaan, daarmee mijn agenda bepaalde, waarmee ze mij de slechterik heeft geprobeerd te maken omdat ik nee moest zeggen, en zij de onschuld zelve is die het zo goed bedoelde en alleen iets leuks wilde organiseren voor ze.
Te bizar voor woorden, maar mijn ex lijkt de meest stabiele en minst manipulerende te zijn binnen die relatie 🤷♀️