Tantetil Pimpelmeesje hahaha ja inderdaad. Kom op met die plaatjes. Ik kan er wel vaak om lachen hoor, ook om filmpjes.
Cactusje Het blijft me verbazen hoe snel we erover uit zijn wat we mooi vinden voor ons huis. Vorige week waren we er al vlot over uit welk aanrecht we wilden en gister hebben we binnen 10 minuten een nieuwe vloer voor de keuken uitgezocht.
Ysabella [verwijderd] en jij als moeder kan het weer oplossen. 🤦🏼♀️ Wanneer gaat hij het aan hem vertellen?
Cactusje Pimpelmeesje Dit is maar 1 ruimte hè, ik hoef niet voor meerdere ruimtes van alles uit te zoeken.
Pimpelmeesje [verwijderd] misschien kan je de appjes doorsturen? Wat zijn idee is hoe hier mee om te gaan?
Ysabella [verwijderd] ik vind het een hele lastige situatie, in het belang van je zoon lijkt mij het het beste dat jij het hem vertelt voordat een ‘vreemde’ hem feliciteert dat hij een broertje of zusje krijgt. Anderzijds snap ik het ook helemaal als je niks vertelt. Jij hoeft niet de problemen van je ex op te lossen.
Rietjesbeker [verwijderd] tja, licht zie je ook alleen als het iets heeft om tegenaan te schijnen... In een leeg vacuüm zie je geen licht(stralenl
Ysabella [verwijderd] wat vind zijn nieuwe vriendin daar dan van? Alle alarmbellen gaan toch af als je vriend zo omgaat met zijn zoon, daar wil je dan toch geen kinderen mee?😳 Ik zou het je zoon maar gewoon vertellen, want je ex heeft er niet zo’n haast mee.
Nescio [verwijderd] echt, dan ben je zo'n sh*tvader en dan denk je: 'hey, ik ga het vaderschap nog eens uitbreiden want ik vind het zo leuk'. Wat een pannenkoek die ex van jou. En die vriendin snap ik ook niet zo goed. Je kijkt toch eerst naar hoe iemand als vader is (als hij al vader is natuurlijk) voordat je er zelf een kind mee krijgt?
Femkes Nescio Ik ben altijd verbaasd hoeveel vrouwen ervan overtuigd zijn dat het waardeloze vaderschap van hun partner aan de ex ligt en vooral niet aan de vader in kwestie. Ik ben er echt van overtuigd dat de huidige vrouw vol vertrouwen is dat hij een fantastische vader gaat zijn.