Cactusje Dahlia Ik las eerder je bericht en dacht toen, oh das hier bijna elke week, maar ik heb al een paar weken geen vuurwerk meer gehoord. Raad eens wat ik net hoorde? π
Elsie89 Mamabeertje wij hadden vroeger gewone macaroni of zoals wij dat noemden bruine macaroni dat was dan macaroni met nasikruiden en groenten dus wie weet bedoelde ze zoiets?
Miek89 https://www.sikkom.nl/aardbeien-van-de-lidl-en-ah-bevatten-erg-veel-gif-zo-veel-dat-onderzoekers-aan-de-bel-trekken/ Dit. Ze bevatten zoveel bestrijdingsmiddelen dat het voor peuters wordt afgeraden om ze te etenπ³
[verwijderd] Miek89 bizar zeg! Ik vind de aardbeien van de Albert Heijn sowieso al slecht van kwaliteit, zeker voor die prijs, zit altijd na een dag al schimmel op..
Mamabeertje Miek89 Nou lekker dan! Gelukkig kom ik daar nooit. Maar hoe weet je nu welke aardbeien (of sowieso fruit) je het beste kunt eten?
Miek89 Mamabeertje geen idee π€·πΌββοΈ ik ga ze voorlopig niet meer halen in de supermarkt iig.
Vulpen Lumihiutale Met al die katten hier lijkt me dat ook geen goed idee. Sowieso vind ik fruit uit moestuinen altijd eng om te eten, ik ben altijd bang dat er een beest in zitπ
Lumihiutale Vulpen Ik heb wel eens gezien dat ze iets van gaas ofzo over het tuintje zetten,dat is misschien nog een idee. Of koffiedik voor de tuin strooien,daar hielden ze geloof ik ook niet van. En zelf eet ik liever een beestje dan een ton aan bestrijdingsmiddelen π
Hopsatee Miek89 oh lekker. Hebben ze hier vanochtend nog op zitten knagen. En ik zelf ook vaker. Zwanger dus. Goed verhaal dit π¬
Miek89 Hopsatee ja hier ook vanochtend. Alleen niet zwanger dan maar ik schrok er toch best wel van. Ysabella precies. En ik vind het eerlijk gezegd ook verbazingwekkend dat dit niet gemeld wordt bij de bekende nieuwszenders. Dit moet toch duidelijk naar buiten worden gebracht lijkt me?
Ysabella Miek89 moet je nagaan met hoeveel andere producten ze dit hoogstwaarschijnlijk ook doen. π€―
Marshmallow Miek89 ook fijn dat ze daar pas nu mee komen. Het einde van het seizoen is al bijna in zicht... Gelukkig eet ik ze al bijna niet van de ah, ze zijn van zulke slechte kwaliteit meestal. En laatste keer heb ik ze weggegooid want ze waren zuur ondanks dat ze rood waren en lekker roken.
Softbasegaming Ik; E. wat wil je eten? Patat of broccoli met aardappelen? E; broccoli met Γ‘ardappelen! Ik; π±π€ͺπ€¨ wij eten pasta E; ik niet! Ze heeft d'r bord leeg! En dacht daarna ook nog wel patat te willen π
[verwijderd] M wil een nieuwe kamer. Ze heeft deze net een jaar, maar ze wil alweer iets anders, tot het punt dat ze besloten heeft zelf wel te betalen voor nieuw behang. Ze is echt een kind van mij πππ