Nescio dat doet mijn man nog net niet, maar ik ga hem ook niet op het idee brengen
De auto is inderdaad zijn ding, maar we zijn eigenlijk wel zuinig op al onze spullen. Als ik het verschil zie bij mijn broer, daar zijn ze helemaal niet zuinig op hun spullen. Hoe vaak zijn drie kinderen hun telefoon kapot hebben gehad, gewoon door onvoorzichtigheid, mijn broer zelf ook trouwens…
En daar vervangen ze ook alles wat kapot is direct zonder consequenties oid.
Waar heb jij je over verbaasd vandaag? 🔒
Erg herkenbaar.
De avond voor onze vakantie was ik 3 uur bezig met inpakken, de laatste wassen opvouwen, huis aan kant maken, koelkast leeg maken, prullenbakken leeg maken, etc etc.
Zegt hij doodleuk: nou, ik ben in een half uur gepakt hoor.
Ja ik ook pannenkoek, als ik alleen voor mezelf hoef in te pakken
En dan onderweg: heb jij dit bij, heb jij dat bij?
Waarop ik altijd antwoord: nee, jij?
Oudste heeft vannacht een bloedneus gehad, maar dat kennelijk allemaal zelf opgelost. Ze heeft gewoon de extra doek gepakt die klaar lag voor als ze een bloedneus heeft en is toen weer verder gaan slapen. Nu weet ik niet of ze zelfredzaam is en ik dat moet prijzen of dat ik bezorgd moet zijn dat ze me niet roept als er zoiets aan de hand is. (Helemaal leuk/freaky zou zijn geweest als ze ook zelf even haar bed had verschoond en het bloed van de muur had gepoetst, maar zo ver gaat het nog niet )
Jules Oh ja dit is ook zo herkenbaar! Ik ben altijd al een week van tevoren bezig met bedenken wat gewassen enzo moet worden, beetje verzamelen…en dag van tevoren inpakken, opruimen, contact schoonmaakster bijv dat soort dingen. En mijn man gooit altijd in 15 minuten 4 broeken en 4 shirts in z’n tas en zegt dan nou ik heb nooit stress. Nee, pak jij de spullen van de kinderen en eten en drinken voor onderweg etc dan? En inderdaad ook als we ergens zijn: heb je geen toetenboeners mee? Nee jij?
Ik denk dat het wel is wat @Femkes zegt.
Ik heb hem verwend
Vulpen Ik zou haar prijzen voor haar zelfredzaamheid en even aangeven dat ze voor dit soort dingen jullie ook best wakker mag maken. Maar als er al een doek klaarligt, klinkt het als iets wat ze kent en dus niet bang voor is en dan zelf ook geen zin heeft om teveel moeite te hoeven doen. Dat lijkt me 's nachts helemaal prima.
Femkes Ja, zo heb ik het wel aangepakt. Maar het verbaasde me toch, dat ze dat helemaal zelf zo gedaan had! De eerste paar keer was het echt grote drama, maar toen was ze natuurlijk ook wel een stuk kleiner. Ze had er toevallig van de week ook al eentje (ook in de nacht, maar toen had ze het zelf niet eens gemerkt), vandaar dat die doek vast klaar lag. Ze doen dat altijd precies in de nacht dat je hun bed verschoond hebt hè...
Dat mn halve auto onder gescheten is. Hij stond niet eens onder een boom.
Ik ben een geworden hier. Laatste keer dat iemand gereageerd heeft op iets wat ik gezegd heb, is nu 7 dagen geleden..
- Bijgewerkt
iMoeder dat idee heb ik bij mij ook steeds meer
- Bijgewerkt
@iMoeder @Softbasegaming @Nescio
Het is hier ook extreem rustig. Als er nog maar zo weinig activiteit is, is er ook minder interactie tussen elkaar, minder reactie op berichten enz...
We hebben het hier vaak over gehad met de mods. Eigenlijk moet er geworven worden, maar we zijn allemaal niet echt thuis in de sociale media. En het is ook een beetje tweeledig, want er zijn behoorlijk wat leden geweest die hebben aangegeven dat ze helemaal niet zitten te wachten op een groot verloop van leden, of dat deze website meer vindbaar wordt. Maar goed, dan is dit dus het resultaat en dan is het wachten totdat het helemaal is doodgebloed.
Ik zou het heel fijn vinden als iemand die goed was in sociale media kon helpen door bijvoorbeeld een instagramaccount te beheren.
Manque Ik zou het heel fijn vinden als iemand die goed was in sociale media kon helpen door bijvoorbeeld een instagramaccount te beheren.
Je kan met meerdere een account beheren.
We zouden de leuke uitspraken en de blogs (hoewel die stil liggen) kunnen delen in een avdk format. Het hoeft niet te veel tijd te kosten.
June Ik heb toevallig net een blog af
@Luuz had al wat voorbeelden gemaakt van leuke uitspraken, ik vind dat zo'n tof idee!
Ik zal een nieuw topic openen om hierover verder te praten. Misschien staat er iemand op om deze taak op zich te nemen. Ik weet dat ik er zelf te weinig ruimte voor heb om actief zo'n instagram account bij te houden.
[verwijderd]
Manque als het met meerdere personen kan wil ik me daar wel voor aanmelden, ik zit toch al de de hele dag op Instagram
[verwijderd] samen doen?
[verwijderd]
June ik vind het goed!