@Ysabella Sneeuwvlok @Huggybird
Ik dacht bij de oudste ook: wat doe ik verkeerd?! Ik had vriendinnen die echt dikke ladingen kolfde en bij mij kwam niks. En de oudste huilde dag en nacht, wilde steeds aanhappen elke 2’uur maar werd dan weer gefrustreerd. Lactatiekundige erbij maar zijn techniek was goed en volgens haar en cb maakt het niet uit dat ik bijna niks kon kolven want hij zou het toch wel eruit krijgen. Nou toen boog hij veel te hard af echt een scharminkel en toen kwam ik ook bij de 56 kilo aan met mijn 1.77. En dat en het huilen en toen gestopt. Wat was flesvoeding een verademing! Baby tevreden, ik meer rust. Maar bij M wilde ik toch weer proberen want ja wel het beste enzo he. Nou die werd al te licht geworden dus ik moest hem kunstvoeding bij geven maar toen dat klaar was alleen bv begon hij ook direct te huilen. Mijn man zei toen: we gaan dit traject niet nog een keer doen we gaan kunstvoeding geven. Ik janken, hormonen hè haha.
Nu zaten we bij de verloskundige en die vroeg of we hadden nagedacht over voeding. Mijn man begon een beetje half te lachen: ja absoluut kunstvoeding ik wil niet weer huilende kinderen en een huilende vrouw 🤣
@Huggybird ik had er dus ook elke keer verdriet van. Stom eigenlijk hè!