Femkes ik hoop het echt, maar na dit schooljaar is het een kwestie van eerst zien, dan geloven ๐ฌ
Kyra73 lastig hรจ? Ik zou momenteel het liefst gewoon iemand hebben met zo'n 60 jaar ervaring, van de oude stempel met een vliegende lineaal. Of een non ofzo. ๐
Marshmallow ik hoop het ook!
Ik heb net overigens best een pissige mail naar de directie gestuurd, ik snap dat ze hard gaan optreden nu maar in mijn ogen is dit niet fair. Ze hebben nogmaals afspraken gemaakt in de klas, van die bullshit als vinger opsteken als je iets wil vragen. Voor de duidelijkheid: dit gaat om een klas die leraren uitschelden voor knkrh**r en met stoelen naar het digibord gooien, echt onhandelbaar dus, en het hele schooljaar heeft geen enkele afspraak effect gehad. Verwachten ze nou echt dat die hun vinger gaan opsteken? Begin eens met niet met meubels gooien ๐
Maar als ze zich niet aan de afspraken houden worden alle activiteiten in laatste schoolweek gecanceld voor de hele klas.
Ik heb hier een kind wat zich vrijwel altijd netjes gedraagd, en hooguit een keer een waarschuwing heeft gehad voor kletsen. Heel dit schooljaar is gewoon shit, eerst dat corona gezeik, sinds ze weer op school zitten is het iedere dag gezeik in die groep en nu wordt haar enige leuke week misschien wel afgenomen omdat een ander zijn vinger niet opsteekt. Splits die groep in 2en, laat de stoorzenders de consequenties voelen maar ga niet nogmaals de kinderen straffen die zich wรฉl aan de afspraken houden ๐