[verwijderd] Sevenof9 dat is wel echt shit zeg.. was een kleine moeite om iets te doen als blijk van waardering!
Uilenmama Elsie89 Mijn man maakt meestal hier de gehaktballen. De mijne worden soms vierkant...😏 Gehaktballen in de soep lukt me wel
Jules Dat ik één paar schoenen kwijt ben die ik terug wilde sturen. Hele huis door gezocht... en ik paste ze ook echt niet 😅 maar kan ze ook niet meer vinden.
Tantetil Sevenof9 nou dit vind ik ook echt bezopen! Ik zou er wel achteraan gaan. Al die jaren dat ze zich zo heeft ingezet. Ik vind het ook belangrijk dat ze wel waardering hiervoor krijgt, omdat het juist zoiets nobels was wat ze heeft gedaan. Dat moet juist gestimuleerd worden. Ik ben er gewoon boos van. Eikels
Miek89 Tantetil ik zou dit ook doen @Sevenof9 ik vind dit echt niet normaal. Zo hoor je niet met mensen om te gaan. En zeker niet met vrijwilligers. Zonder haar hadden ze toch echt een probleem!
Sevenof9 Tantetil Miek89 Ja jullie hebben denk ik wel gelijk, maar ik vind dat dan toch best moeilijk om telefoonnummers te gaan achterhalen van mensen die ik niet ken en ze dan zo daarmee te confronteren.
Ysabella Sevenof9 toch zou ik het doen al is het maar voor de volgende vrijwilliger. Ik vind het ontzettend sneu voor haar. Ze heeft zich jaren ingezet en dan word er geen woord over gesproken, dat is niet oké.
Miek89 Sevenof9 is er geen algemeen nummer waar je naartoe kan bellen? En vanuit daar proberen om de juiste persoon te krijgen.
Tantetil Sevenof9 gewoon doen hoor. Kan best zijn dat ze er niet eens over nagedacht hebben, dus dan zou het ook voor hun leermoment zijn.
Vulpen Ik probeer me nu al een dag te herinneren of wij ooit iets van een afscheidscadeautje gemaakt hebben over leiding die vertrok. Maar ik kan het me niet herinneren. Wat niet noodzakelijkerwijs betekent dat er niets aan gedaan is, maar toch.
Softbasegaming Vanwege m'n been heb ik gister en vanmorgen een anti allergie tablet ingenomen. Sindsdien geen last meer gehad van snotneus of hoesten 😅🤪
[verwijderd] Er staat ineens een springkussen en ijscoboer in de tuin, met camera crew en ik heb geen idee waarom. Nu baal ik dat ik uit de app groep ben gestapt 😂
[verwijderd] Ysabella dan moeten ze een haringkar neer zetten, van een ijscoboer wordt ik alleen maar gelukkig hoor 😅