Ysabella Sevenof9 ik vind de stem van kikker echt bij kikker passen en ik had niet verwacht dat Jamai dat deed. Niks negatiefs hoor, juist positief.
Femkes Ysabella Ik vind de stem van Jamai ook ontzettend goed bij het karakter passen. Zowel wanneer hij vrolijk is, maar ook als hij dreint vind ik het helemaal werken.
Dahlia Hier vliegt 9 maanden er doorheen als je een zwangere volgt en 6 tot 12 weken wachten op de bank duurt nu al 3 jaar! Nouja weken maar t voelt als jaren π€
[verwijderd] Dahlia zo herkenbaar! π Vooral de eerste weken voelden als mÑÑnden. Ik begin er nu pas aan te wennen dat het tijd kost en ik zit pas op week 6..
Liekje81 Ysabella ja van jamai is wel duidelijk te horen. Wie bedoel je met baby? Is die ook van Kikker?
Liekje81 Miek89 Oooooo, ik ken nl. Kikker en zijn vriendjes. Dat is dus ook Jamai als Kikker. Die andere zegt me niks, dus vandaar de verwarring, haha.
Jessie80 Mijn eigen bekrompenheid... Ik had zelf stof uitgezocht, maar toen het binnenkwam dacht ik "is dit niet meer voor meisjes"... dus... hoezo bekrompen. Gelukkig was zoon dolenthousiast en is het resultaat gewoon okΓ© (al ben ik niet helemaal tevreden over de mouw-inzet).
Ysabella Jessie80 mijn oudste zou dit t-shirt heeeel graag willen hebben. π¬ Hij heeft maat 116.π€«π€£
Honkeytonk Jessie80 ja mijn beidde zoons willen dit ook π (110 en 92 πππ). Echt super leuk! Erg leuk stofje zeg! Waar heb je het weg?
Jessie80 Honkeytonk hihi, ik heb nog een hele stapel stofjes liggen voor de zomergarderobe van 3 kinderen (benieuwd hoelang oudste zoon het nog okΓ© vindt) daarna zal ik bestellingen aannemen π Deze stofjes komen allemaal van naaiplezier.nl
Ysabella Jessie80 ik snap heel goed dat hij hem zelf wilt houden! Ik vind het echt een heel leuk t-shirt en al die andere stofjes die je hebt als je ooit tijd hebt betaal ik ervoor hoor!ππ
Honkeytonk Jessie80 ohh al die ijsjes π ik ben echt fan van ijsjes stof haha. Super leuke stofjes!!
Pimpelmeesje Jessie80 wat leuk!! Ik zag in het wijkboekje dat er in onze nieuwe wijk ook naailes wordt gegeven, ik heb mezelf nu al gegund dat in dat ga doen, nu al zin in π