[verwijderd] Zoon speelt de hele dag, is vrolijk, niks aan de hand. En nu ligt ie ineens ziek met koorts op bed. Hij geeft gewoon écht geen pijn aan, zelfs niet als hij ziek is, want hij blijkt al de hele dag keelpijn en buikpijn te hebben.
Softbasegaming Het huis van m'n oma staat een dag op Funda. Al 18 bezichtigingen gepland 🤯. Het is echt een heel oud huis!
[verwijderd] Miek89 Helaas nog steeds ziek. Koorts, keelpijn, hoesten. We hebben dus maar even de teststraat gepakt vanmiddag. Man mag zondag door de teststraat, die heeft begin vd week gezellige autoritjes samen gemaakt met een positieve geteste collega.
Blue Dat ik zojuist minimaal 4 verschillende sirenes door de wijk hoor rijden... Zal wel iets heel naars gebeurd zijn🙄
Deliana Vandaag bij het ophalen van de kinderen bij school... ouders mogen niet op het schoolplein komen, dus gaan we met zeker 100 man op de stoep voor het hek staan. 1,5 meter, wat is dat? Ik was echt flabbergasted... het was gewoon een mierenhoop daar
Ansji Deliana Daar verbaas ik me ook iedere keer weer over, ze houden angstvallig het (grote) schoolplein dicht waardoor we allemaal op de stoep en het fietspad moeten wachten. Drama. Op het schoolplein stond het voor de lockdown veel verspreider. Totaal onzinnige maatregel.
Liekje81 Dat de opkomst bij het vaccineren van de 60 tm 64-jarigen bij onze praktijk na dag 4 van 5 al ligt op 75%!! Ondanks de AstraZeneca. Echt supergoed!
Mamabeertje We hebben op school blijkbaar een kopieerouder. Nu heb ik op veel scholen stage gelopen, maar hier heb ik nog nooit van gehoord. Kennen jullie dit?
Jules Mijn dochter (6 jaar, geeft vanaf haar 3e jaar aan dat ze zich geen meisje voelt maar ook geen jongetje) heeft een sport gekozen die haar goed ligt. Ze is heel enthousiast.... totdat ze het wedstrijd tenue zag: jongens een korte broek, meisjes een rokje. Rokjes en jurkjes vindt ze veel te meisjes achtig en draagt ze dan ook nooit. En ze mag dus geen broekje aan met de wedstrijden. Ik weet even niet wat ik er van moet vinden, maar ik ben verbaasd hoe dit nu weer gaat. Is het nu zo erg als ze een broekje draagt?
Femkes Jules Op die leeftijd vind ik dat zwaar overdreven om zo streng in te zijn. Sowieso eigenlijk, maar zeker bij die kleintjes, wat doet het er nou toe.
Vulpen Jules Tssss achterhaalde shizzle. Doet me hieraan denken: https://nos.nl/l/2377802 En dit gaat nog wel over kinderen! Kom op, lekker boeiend wat die dragen toch?
Pimpelmeesje Jules zeker belachelijk.. Ik zou er misschien wel een mail naar directie en/of petitie aan wagen
Softbasegaming Mn man ging net naar beneden en onze kamerdeur én die van dochter stonden open. Ging man kijken of dochter nog lag te slapen ligt ze niet meer in dr bed, blijkt ze in ons bed te liggen >.<